Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22008762]Äkkiä olet vähän muissa hommissa siellä! Kannattaa harkiten lähteä![/QUOTE]
no ei, se on eroticdanceshow agency
no ei, se on eroticdanceshow agency
onKännissä töissä. Loistavaa... Vai onko se tolla alalla ihan normaalia?
Mutta lainvastaista. Toivottavasti kärähdät tuosta alkoholitarkastajalle, sillä olisi suuri vaikutus sun tarjoilijatöihin ja alkoholipassiin.
Mä kyllä siinä tapauksessa vaihtaisin alaa. Jos ei töitään pysty selvinpäin tekemään on jotain pahasti vialla.
no mut kun mä en ole mikään tarjolija, vaan strippari, tarjoilija olin enkä enää halua, kun palkka pieniMutta lainvastaista. Toivottavasti kärähdät tuosta alkoholitarkastajalle, sillä olisi suuri vaikutus sun tarjoilijatöihin ja alkoholipassiin.
kyllä joka päivää teen selvinpäin hommat, mä en voi juoda joka päivää, välillä vaan viikonloppuisin biletän tai jos on sellaiset tapahtumat, kun keikkaatMä kyllä siinä tapauksessa vaihtaisin alaa. Jos ei töitään pysty selvinpäin tekemään on jotain pahasti vialla.
Peesi.Mä kyllä siinä tapauksessa vaihtaisin alaa. Jos ei töitään pysty selvinpäin tekemään on jotain pahasti vialla.
Höpönlöpön. Jatkuvastihan sä kerrot täällä mitä olet töissä juonut ja kuinka on pakko juoda, että pystyy esiintymään.kyllä joka päivää teen selvinpäin hommat, mä en voi juoda joka päivää, välillä vaan viikonloppuisin biletän tai jos on sellaiset tapahtumat, kun keikkaat
Et sitten vieläkään tajua, että on lain rikkomista tuo sun kännääminen töissä. Toivottavasti menetät alkoholipassisi niin et tuota häpeää meille jotka asioista tajuavat ja pystyvät aina tekemään töitä selvinpäin.no mut kun mä en ole mikään tarjolija, vaan strippari, tarjoilija olin enkä enää halua, kun palkka pieni
Kyllä on jotakin vialla jos pitää yhdenkään kerran tehdä töitä kännissä.kyllä joka päivää teen selvinpäin hommat, mä en voi juoda joka päivää, välillä vaan viikonloppuisin biletän tai jos on sellaiset tapahtumat, kun keikkaat
Älä viitsi valehdella. Usein olet täällä kertonut juoneesti töissä.niin varma jatkuvasti, teenkö mä jatkuvasti keikkoja, ne oli elämän aikana vain 4kpl
hahanäin sä hyvin tiedät strippari hommistaEt sitten vieläkään tajua, että on lain rikkomista tuo sun kännääminen töissä. Toivottavasti menetät alkoholipassisi niin et tuota häpeää meille jotka asioista tajuavat ja pystyvät aina tekemään töitä selvinpäin.
Jos mies menee naimisiin stripparin kanssa, niin minusta miehen pitäisi myöhemminkin hyväksyä se että nainen on strippari, eikä alkaa inistä mustasukkaisena.Ensinnäkin strippaus ei ole tanssia tanssin varsinaisessa merkityksessä joten URPOa mainita tanssiksi ja toinen sinun URPOus on tuo tahallinen miehesi loukkaaminen. En voi käsittää miksi tee niin? Eikö jo riitä että olet tuhero paljaana ties missä ja miehesi saa hävetä silmät päästään ja sitten menen vielä lyömään vyön alle. Ajattelisit hieman, jos eti itseäsi, miestäsi niin edes lapsiasi,mutta sinullehan on työ tärkeämpää kuin perhe tai anakaan lapset Tämän kuvan olet itsestäsi antanut.
Nyt onkin kyse siitä mitä töissä saa tehdä eikä siitä mitä sun mielestä siellä saa tehdä. Toivottavasti tuollainen lakia rikkova veronkiertäjä jää kaikista tekosistaan kiinni. Sun nimi on kuitenkin kaikkien tiedossa, että sut olisi helppo käräyttää esim. verottajalle.hahanäin sä hyvin tiedät strippari hommista
En mä ole väittänyt sun juovan JOKA päivä.usein mut ei tarpeks usein, löydä kaikki aloitukset ja laske yhteen ja kerro juonko mä joka päivää?
Töissä saa juoda, kun provikkat tulee shampanjasta, on myös alkoholittomia drinkkejä, mitä joka päivää juon yleensä ja joskus vkonloppuisin juon alkoholia, jos biletän. Mikä rikkova veronkiertäjä mä olen? Mä maksan kaikista verot prkle. Ja kyllä vitutta että ne verot menee just tälläisille urpoille jotka vaan haukku eikä itse te mitään, kiitos ja heippa, mulla keikka pitä mennä. Niin ja jatkuvan haukumisen takia ei tarvi ihmetellä jos mäkin kiroilenNyt onkin kyse siitä mitä töissä saa tehdä eikä siitä mitä sun mielestä siellä saa tehdä. Toivottavasti tuollainen lakia rikkova veronkiertäjä jää kaikista tekosistaan kiinni. Sun nimi on kuitenkin kaikkien tiedossa, että sut olisi helppo käräyttää esim. verottajalle.
Niin mähän en tee mitään, ihan huvikseni keksin tuon nimimerkin eikä se mitenkään voi olla mun ammatti. Mä en sua haukkunut vaan kerroin ihan tosiasioita, mutta sitähän sä et kestä. Se, että teidän pomo sallii juomisen ja maksaa siitä, ei tee siitä mitenkään laillista.Töissä saa juoda, kun provikkat tulee shampanjasta, on myös alkoholittomia drinkkejä, mitä joka päivää juon yleensä ja joskus vkonloppuisin juon alkoholia, jos biletän. Mikä rikkova veronkiertäjä mä olen? Mä maksan kaikista verot prkle. Ja kyllä vitutta että ne verot menee just tälläisille urpoille jotka vaan haukku eikä itse te mitään, kiitos ja heippa, mulla keikka pitä mennä. Niin ja jatkuvan haukumisen takia ei tarvi ihmetellä jos mäkin kiroilen