V
vierailija
Vieras
Jos KKK yhdistelmä saa näin paljon ärsytystä täällä aikaan, niin ehkä pitää siirtyä siihen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä jatkan ho*rojuttujaJos KKK yhdistelmä saa näin paljon ärsytystä täällä aikaan, niin ehkä pitää siirtyä siihen.![]()
Uskon sen että jatkat. Ei koira karvoistaan pääse tai sun tapauksessa mummo katkeruudessaan nuorempia naisia kohtaan.Mä jatkan ho*rojuttuja![]()
Taas on tämä naisvihamielinen ja rasistinen BoJere shippari käynyt melskaamassa yöllä ketjussa. Sen lisäksi hän on taas nimitellyt muita kommentoijia ja haukuttu amislaisia sekä nostettu ikivanhoja viestejä. Huomaa kyl heti kun Hämeenlinnasta kajahtaa.
KauniinaEhkä he ovat kuin Dorian Grayn muotokuva - elokuvasta se taulu.
Päähenkilö pysyy vuodesta toiseen kauniina, samalla kun fanit kuhisevat yhä enemmän matoja, visvaa ja mätää.
Eihän tossa ketään yksittäistä tunnistella kirjoituksessaan.Sun ongelma on taas kerran, et tunnistelet ihmisiä väärin. Varo ettet tukehdu partakarvoihisi.
Mietin kanssa et onko muka jossain sanonut noin.E haaveillut pidemmän aikaa K:ta?![]()
Se on se minkä googlekin ekana löytää, kun eilen katsoin.Kuinka vanhoja ihmisiä täällä oikein kirjoittelee, jos KKK kirjaimista tulee ensimmäisenä mieleen ikivanha ja kauan aikaa sitten pirstaloitunut äärijärjestö. Muutenkin yön aikana on tänne kirjoitettu taas todella ummehtuneita ”mielipiteitä”. P.s. En ole shippari, eikä kiinnosta K:n jutut.
Eivät ole olleet. Miten tietämätön oikein olet? K oli Sloveniassa tuolloin. Oli edellisenä iltana Tommyn keikalla ja sitä ennen Dzejlan. Näistä keikoista taidettiin puhua juuri eilen. Otettiin myös promokuvia Karnevalia varten ja piipahti parissa haastattelussa B:n kanssa.Miksi Joksut olikaan Suomessa 25..10?
Mä ainakin jatkan yksittäisten tunnistelua, jos se sua noin kovasti ärsyttääEihän tossa ketään yksittäistä tunnistella kirjoituksessaan.
No ei ole. Joku taas keksii päästään tarinaa.Mietin kanssa et onko muka jossain sanonut noin.
Tietenkin ”voi”. E on horonainen ja K:lla on nyt se tilanne, että pystyy valitsemaan.
Kuinka vanhoja ihmisiä täällä oikein kirjoittelee, jos KKK kirjaimista tulee ensimmäisenä mieleen ikivanha ja kauan aikaa sitten pirstaloitunut äärijärjestö. Muutenkin yön aikana on tänne kirjoitettu taas todella ummehtuneita ”mielipiteitä”. P.s. En ole shippari, eikä kiinnosta K:n jutut.
Eivät ole olleet. Miten tietämätön oikein olet? K oli Sloveniassa tuolloin. Oli edellisenä iltana Tommyn keikalla ja sitä ennen Dzejlan. Näistä keikoista taidettiin puhua juuri eilen. Otettiin myös promokuvia Karnevalia varten ja piipahti parissa haastattelussa B:n kanssa.
Tutustu tarkemmin mummo!No ei ole. Joku taas keksii päästään tarinaa.
Ei mua kiinnosta Joksut. Kysyin vaan siksi kun joku sanoi K:n nähneen Bojania 25.10 ja se nimenomainen näkeminen olisi riittänyt aiheuttamaan hänessä 'heräämisen', mistä piti raportoida vanhemmillekin marraskuussa. Mutta oli siis Sloveniass Tommyn ja promokuvien takia. OkEivät ole olleet. Miten tietämätön oikein olet? K oli Sloveniassa tuolloin. Oli edellisenä iltana Tommyn keikalla ja sitä ennen Dzejlan. Näistä keikoista taidettiin puhua juuri eilen. Otettiin myös promokuvia Karnevalia varten ja piipahti parissa haastattelussa B:n kanssa.
Ja sä jaksat lähteä trollauksiin mukaanEi mua kiinnosta Joksut. Kysyin vaan siksi kun joku sanoi K:n nähneen Bojania 25.10 ja se nimenomainen näkeminen olisi riittänyt aiheuttamaan hänessä 'heräämisen', mistä piti raportoida vanhemmillekin marraskuussa. Mutta oli siis Sloveniass Tommyn ja promokuvien takia. Ok
Tiätkö mulla hajos puhelin kun yritin antaa koko ketjulle miinusta niin paljon että katoasi, siksi kun mun kommentit poistettiin koko ajan.Tuli mieleen se kun mummot rynkytti vauvalla lentotilanäppäintä jotta he pystyivät antamaan enemmän peukkuja omille kommenteilleen. Ai stna.![]()
Mihinkä trollauksiin. Taisi olla ihan Aidon väiteJa sä jaksat lähteä trollauksiin mukaan![]()
HyväMä ainakin jatkan yksittäisten tunnistelua, jos se sua noin kovasti ärsyttää![]()