J
juu juu
Vieras
kyllähän itse kukin haluaa että omien kätten töitä kehutaan
ei mitään uutta auringon alla
Toki mutta ei nyt jankkaamalla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kyllähän itse kukin haluaa että omien kätten töitä kehutaan
ei mitään uutta auringon alla
Kyse taitaa enemmänkin olla siitä kuten minulla aikoinaan kun ensimmäisiä kertoja olin tuon anopin kahvipöydässä että en ollut ehkäpä tottunut niin suoraan kehujen kalasteluun
ja jos sen kohteliaasti jätät huomioimatta (ajatellen että nyt jollakin pääsi sammakko suusta)
kun ensinnäkin aika tökeröähän tuollainen on,
niin aletaan jankuttamalla jankuttamaan ja koita siinä sitä kuivaa pullankänttyä vetää ilman että tukehdut (sen saadessassi nyt viimeistään väärään kurkkuun)
kun joudut avaamaan suusi köhien että juu oikein hyvää toosi hyvää kiitos kiitos
Jos on mielestään suber gyber hyper hyväleipuri ja tekee maailman parhaimmat leivokset voi niitäkehuja kalastella hiukan sivistyneemmälläkin tavalla kuin kehua itseään suoraan ja jankuttamalla niin kauan kunnes toiselle on jo lähinnä kiusallista olla kehumatta sitä.
Myös hyvä kotileipuri/kokki ym osaa ottaa niin kehut kuin negatiivisen palautteen rakentavana ja jankuttaminen tietää vain leipurin huonoa itsetuntoa jolla ei oikeasteen ole mahdollisuuksia koskaan kehittyä hyväksi kun ei kukaan uskalla ikinä sanoa totuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja Äxdee;29104018:Ite oon kans nähny monenmoisia kakkuja, ja vaikka menee aiheen viereen, niin ite kyllä mieluummin söisin kakkua joka näyttää siltä, että se on syötäväksi tarkoitettu. Joitakin puhuttelee edelleen enemmän perinteisennäköiset kakut joissa on päällä kermavaahtoa, hedelmiä, marjoja ja vaikka karkkejakin. Kakkukimalle on yks epäilyttävimmistä asioista, mitä oon nähny. Mahtaako sitte kakkakin kimallella?
Jollain lailla mä näen välillä jo pelottavia piirteitä joidenkin äitien täydellisyydentavoittelussa lasten kakkujen suhteen.
Mukava syödä semmoista pikkutarkkaa ja ällömakeaa muovailuvahaveistosta jota joku hermokimppu äiti on muovannut hikisissä sormissaan klo 4 aikaan aamusta.
Eikö ne lapsen synttärit tule vähemmällä vaivalla.
Tulee mieleen mun joulusiivous. Kauhealla raivolla paikat putsinkiin, aattona kaikki kiiltää (paitsi kaappien sisukset) mutta äiti hymyilee kireää hymyä, pimahdellen välillä miehelle ja lapsille. :xmas:
Jollain lailla mä näen välillä jo pelottavia piirteitä joidenkin äitien täydellisyydentavoittelussa lasten kakkujen suhteen.
Mukava syödä semmoista pikkutarkkaa ja ällömakeaa muovailuvahaveistosta jota joku hermokimppu äiti on muovannut hikisissä sormissaan klo 4 aikaan aamusta.
Eikö ne lapsen synttärit tule vähemmällä vaivalla.
Tivottavasti kaikista vähänkään erilaisista kakuista ei ajatella että ne on neuroottisesti mälvätty jossain hikisissä käsissä rypyt otsalla.
Jos joku on hieno, niin kyllä ihmiset mainitsee. Noloa on mainita itse esimerkiksi tekemästään kakusta, jokainenhan sen näkee siinä pöydällä.