Oli aikamoinen yllätys eilen, kun mies lähti viihteelle.. *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yks mami vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yks mami vaan

Vieras
Mies lähti kavereidensa kanssa bilettämään seitsemän maissa eilen illalla. Olen siihen jo oppinut, et tulee kotiin suurinpiirtein 3-4 välissä ja on aika lailla juovuksissa..
Eilen sain laitettua lapset nukkumaan ja aloin katselemaan ohjelmia tv:stä, kun yhdentoista maissa kuulin, et ulko-ovi aukaistiin.. Minä aivan oikeasti säikähdin,et miehelle on jotain sattunut.. Oli aika lailla selvinpäin, kun tuli kotiin ja totesi vaan, ettei viihtynyt kavereidensa kanssa, kun kaikki muut ovat sinkkuja ja koko ajan puhuttiin vaan naisten iskemisistä jne..
Tänään yks kaveri kävi meillä ja sanoi minulle, et mieheni oli sanonut, et viekää mut kotiin, niin menen iskemäni naisen viereen :)
Siis aivan oikeasti minulle tuli eilisestä todella mukava tunne, kun meillä on miehellä välillä ollut niitäkin, ettei ole tullut yöksi edes kotiin eikä ole mitään ilmoittanut.

"meillä miehellä ollut välillä niitäkin ettei tule edes kotiin yöksi"

Tuo jo pomppaa silmään ja pahasti. meillä olisi kerrasta poikki.
toista on kunnioitettava. ja jos kerta parisuhteessa/avo-avioliitossa elää on myös "velvollinen" ilmoittamaan toisell osapuolelle itsestää.

Lapsellista tuollainen!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

toista on kunnioitettava. ja jos kerta parisuhteessa/avo-avioliitossa elää on myös "velvollinen" ilmoittamaan toisell osapuolelle itsestää.

Lapsellista tuollainen!

Katsoppa peiliin!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Lapsellista tuollainen!

Onneksi näitä ei ole ollut enää moneen vuoteen ja nämä kaikki tapahtui ennenkuin meillä oli lapsia. Miehelle olen kyllä sanonut suoraan, et jos haluaa kaverilleen jäädä yöksi toivon suuresti että ilmoittaisi asiasta etten täällä koko yötä valvo ja mieti et mitä kauheaa on tapahtunut

Yhteistyössä