mies lähti eilen viihteelle tosi paskaan saumaan, vedin todellakin herneet nenään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auvoinen ilmapiiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auvoinen ilmapiiri

Vieras
ja kiukkua ei yhtään lieventänyt se, että äijä könys kotiin vasta kuuden aikaan ja nukku kahteen asti. purin kiukkuani ulkona tekemällä kasvimaata.
äijä heräs, söi, keräili itteensä ja tuli mulle ihan into piukalla selittään eilisen tapahtumia ja kuka makso taksin ja paljonko se makso ja mitä kalle teki ja mitä pekka sano ja hahahahaha.

nyt mä oon sitten kauheen tiukkapipo ämmä kun sanoin, että sori vaan, mutta sun eilinen lähtös loukkas mua niin paljon ettei vois paskan vertaa kiinnostaa oliko sulla kivaa.

(mies siis oma-aloitteisesti sanoi ke, että on hoitanut lapsenvahdin, että tehdään kahdestaan pitkästä aikaa jotain kivaa ja laitetaan puhelimet äänettömälle yms. lapsenvahti sairastui ja mies sit sanoi et no katotaan kotona leffaa tai jotain? hain leffan ja tein herkut ja mies lähti kavereidensa kanssa viihteelle.)

eikö teillä oo mitään viisumikäytäntöö.. meillä on jo ennen lapsia tehty selväks et kun ollaan parisuhteessa niin ei noin vaan kirmailla... jos mies haluu viihteelle niin se kysyy et käykö... ja sit yhdessä puhutaan et millanen reissu on ok.. eli esim lähteekö parille vai pilkkuun asti...

Yhteistyössä