voi hyvänen aika, kun tuo mies ottaa mua järkeen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihainen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihainen vaimo

Vieras
Vietettiin eilen tosi mukava päivä ja illalla käytiin saunassa. Sit yhdentoista maissa, kun olin menossa nukkumaan, mies vaan totesi yhtäkkiä,et mä lähden tänään baarittelemaan.. Mä olin aivan suu auki, koska yleensä me kumpikaan ei tehdä yhtäkkisiä lähtöjä. Vaan sanotaan viimeistään edellispäivänä.
No mies lupasi ja vannoi,et on viimeistään kolmelta kotona, herää kahdeksan maissa eikä ota paljon..
No mies tuli neljältä kotiin,nukkuu edelleen ja oli aivan tuhannen juovuksissa kun tuli kotiin
Mua niin ärsyttää, koska mä olen yleensä viikonloppuisin töissä ja nyt oli vapaa viikonloppu ja oltiin suunniteltu tällekin päivälle vaikka mitä kivaa tekemistä lasten kanssa ja mä epäilen,et tuo mies ei ennen kahtatoista ylös tuolta sängystä pääse ja sittenkin loppupäivän kärsii krapulasta..

Siis kyse ei ole siitä, ettei pääsisi lähtemään, vaikka minä olisin töissä..Minun äiti kyllä on luvannut hoitaa lapsia jos mies joskus viikonloppuisin haluaa jonnekin lähteä,,

No kyllä tuo mies aika usein käy, minä taas harvoin.. No mut jos mies haluaa maata sängyssä mun vapaapäivän, niin senkus makaa.. Turha sit huomenna mulle nupista,ettei sulla ole taaskaan kuukauteen yhtään vapaata viikonloppua...
Minä saan onneksi viettää päivisin aikaa lasten kanssa, koska minulla on aika usein viikolla vapaapäiviä :D

Yhteistyössä