Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mariduk: Ei mielestäni ole noin kymmenen euron ateria kallis kokonaiselle perheelle.. Itsekin syön paljon salaattia ja mies myös, silti iso kulho riittää ainakin pariksi päiväksi.
Ja Jenni87 Itse en ole mikään 100% vegaani mutta enemmän sitä ostoskorini lähentelee enkä ole huomannut olevani taloudellisessa vararikossa ruoan takia, vaikka ostankin vihannespuolelta kaikkea mahdollista enkä hirveästi kiinnitä kilohintoihin huomiota. Ehkä jos jonain päivänä joku tuote on erityisen kallis, ostan sen vasta seuraavana kertana, tietenkään joka lajia ei tartte joka kauppareissulta.
Täällä ainakin vähän väliä keskustelet kaikenmaailman liharuuista, lihapiirakoista taisit viimeksi kysellä. Olen jo aiemminkin ihmetellyt, kun välillä taas mainostat syöväsi melkein pelkkää kasvirsuokaa. Joku logiikka varmaan taas tässäkin...
Sitä paitsi (pakko sanoa tässä yhetydessä) makaronilaatikko ei ole mitenkään terveellistä ruokaa. Vaikka sitäkin mainostat usein terveellisenä kotiruokana. Se on ihan tavallista ruokaa, jolla ei ole paljoakaan ravintoarvoa.
Niin ja olen minäkin sitä mieltä, että epäterveellinen ruoka on paaaljon halvempaa kuin terveellinen. Hedelmät esim. on ihan kauhean kalliita. Makkaraa ja lihapiirakoita saa puoli-ilmaiseksi.