Ä
ärsyttää
Vieras
että kun åbo tuli takaisin, hän on 24/7 palstalla kommentoimassa. Joka kerta kun tänne tulee niin åbo on maisemissa vaahtoamassa. (jos näin voi sen puhe-, tai siis kirjoitustulvan ilmaista)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Miten ihmeessä voin olla täällä 24/7 jos olen poissa kotoa n. 07-17 ja nukun öisin ainakin 7 tuntia?
Nii että sä oot vähän tyhmä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Miten ihmeessä voin olla täällä 24/7 jos olen poissa kotoa n. 07-17 ja nukun öisin ainakin 7 tuntia?
no siltä se meinaa vaikuttaa :/ jaatko sä lapsille ollenkaan huomiota vai keskitytkö pelkästään palstaan?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Miten ihmeessä voin olla täällä 24/7 jos olen poissa kotoa n. 07-17 ja nukun öisin ainakin 7 tuntia?
no siltä se meinaa vaikuttaa :/ jaatko sä lapsille ollenkaan huomiota vai keskitytkö pelkästään palstaan?
Entä sinä, jos kerran ollaan täällä molemmat aina samaan aikaan?
Lapset saavat huomiota kyllä, tarpeeksi, jopa paljon. Sen suhteen ei hätää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:minä en täällä todellakaan kerkeä päiviä istumaan. 3 pientä lasta ja tekemistä riittää liikaakin. Mutta aina kun täällä käyn, on nimesi keskusteluissa. Siis ihan joka kerta! Ja tuo tyhmäksi haukkuminen ei todellakaan ole aikuisen käytöstä!
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:täällä se vaan roikkuu ku mua jännittää facebookissa :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Millon åbo on palannut? Tää on vasta toinen ketju missä nään hänen kommentoivan viime aikoina.
Eli joko MÄ en oo täällä tarpeeks tai meillä on eri sytmi...
Alkuperäinen kirjoittaja jep:ei taida olla muuta tekemistä. nuo hänen opinnot tämän päiväisen laskuesimerkkien perusteella sellaiset että omassa opinahjossa ne käytäisiin tunnissa (siis 3 vuotta röntgenhoitajan opintoja)
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Åbo on ihan paras! B) Ei ärsytä yhtään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Miten ihmeessä voin olla täällä 24/7 jos olen poissa kotoa n. 07-17 ja nukun öisin ainakin 7 tuntia?
Entä sinä, jos kerran ollaan täällä molemmat aina samaan aikaan?
Lapset saavat huomiota kyllä, tarpeeksi, jopa paljon. Sen suhteen ei hätää.
minä en täällä todellakaan kerkeä päiviä istumaan. 3 pientä lasta ja tekemistä riittää liikaakin. Mutta aina kun täällä käyn, on nimesi keskusteluissa. Siis ihan joka kerta! Ja tuo tyhmäksi haukkuminen ei todellakaan ole aikuisen käytöstä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ,en oo huomannu,mutta oottako huomannu sen ap:n se roikkuu täällä 24/7 päivystämässä ketkä täällä palstailee....
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Mä tykkään Åbosta. Ollaan tosi usein samaa mieltä ja kun mä olen niin laiska kirjottamaan, niin voin sitten vaan peesailla Åboa![]()