Mistä johtuu, että jos vain edes ajattelen jotain asiaa, niin löydän sen kohta täältä kaksplussan keskusteluista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
-Ei tarvii edes itse sitä kysyä! Pelottavaa melkein! =)

Monesti kun edes ajattelen jotain asiaa ja pyörähdän netissä, niin johan siitä on tehty aloitus näillä lapsiaiheisilla keskustelupalstoilla! Esimerkiksi tuo makaroonilaatikko. Ei ole kaukaa, kun mietin, että mitenköhän muut sen tekee...

Oletteko te muut huomanneet saman vai olenko ainut joka kokee, että näin käy?

Mulla on päin vastoin. Että kun tuun tänne, niin mietin usein miten perus asioista täällä tehdään keskustelua. En keksi koskaan itse mitään aloituksia, mutta noita aloituksia lukiessa ajattelen usein, että ai, joo, voi sitä kai totakin pohtia:D. Esim. tuo makaronilaatikko. Ei tullut pieneen mieleenikään pohtia sitä iman tätä ketjua.

[QUOTE="Kenguru";23588006]Mulla on päin vastoin. Että kun tuun tänne, niin mietin usein miten perus asioista täällä tehdään keskustelua. En keksi koskaan itse mitään aloituksia, mutta noita aloituksia lukiessa ajattelen usein, että ai, joo, voi sitä kai totakin pohtia:D. Esim. tuo makaronilaatikko. Ei tullut pieneen mieleenikään pohtia sitä iman tätä ketjua.[/QUOTE]

Hahaa! =) Tuo oli kiva kommentti!

Ehkä ajattelen sitten liiaksi asoita mitä kaksplussalla ajatellaan. En ole tänne kirjautunut, mutta käyn aina vilkaisee mitä äipät täällä höpöttää.

Mulla sama juttu ja koen myös aika pelottavaksi ilmiöksi kun asia/asiat, joita mietin tai päähän putkahtaa ajatus niin kohta saan lukea sen täältä ilman että itse olisisn alotusta tehny...

Mulle käy samoin! eikä oo aina ees mitään semmosia tavanomasia juttuja. Yks päivä meinasin laittaa että mitä kalaruokia ihmiset tekee,niin ehkä viis minsaa siitä oli sama otsikko :D

Yhteistyössä