oletteko te klikanneet tuota oikealla olevaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lisse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lisse

Vieras
mainosta joka ketjun vieressä,jossa lukee lapsiperheen ruokalista ? no minäpä klikkasin , ja siinä minulle mieleinen palsta,helppoja /nopeita ruokaohjeita joita voi suoraan tulostaa,on ruokalistaa ja vaikka mitä kivoja ruoka vinkkejä,ja vaikka mitä kivaa,jopa keskustelupalstakin :D

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
voitko laittaa linkkiä.. Mulla ei toi banneri toimi

et tarvi linkkiä, se on kaikilla nähtävissä,tuossa ruudussa oikealla kun on noita mainoksia,se on siinä,ja mainoksessa lukee lapsiperheen ruokalista ja klikkaa sitä siinä mainoksessa vaaleanpunaiset reunat

Alkuperäinen kirjoittaja lisse:

et tarvi linkkiä, se on kaikilla nähtävissä,tuossa ruudussa oikealla kun on noita mainoksia,se on siinä,ja mainoksessa lukee lapsiperheen ruokalista ja klikkaa sitä siinä mainoksessa vaaleanpunaiset reunat

etpä tainnut lukea mitä kirjoitin eli mulla ei tuo banneri=mainos toimi eli TARVIN SEN LINKIN!!!

Mullei näy mainokset :whistle:
Että jos saisi linkkiä.

Empä olisi ihan heti arvannut että mainosten bannaaminen johtaa tällaiseen että jää jotakin Mielenkiintoista näkemättä.

etpä tainnut lukea mitä kirjoitin eli mulla ei tuo banneri=mainos toimi eli TARVIN SEN LINKIN!!!

eli sinä et näe koneeltasi mitään mainoksia nyt?
nyt kun olet ketjusivulla etkö näe sen ympärillä mainoksia?
luulin että kaikki näkee nuo mainokset kuin minäkin tuossa tietsikan ruudulla,niitä on vaikka kuinka.
en minä osaa mitään linkkiä lähettää, jos et näe mainoksia sitten en voi auttaa

Alkuperäinen kirjoittaja Helmin ja Onnin Äiti:
Ei mulla näy mitään, pelkkää tyhjää vihreää :)

Pitäskö tossa sitten olla jotakin mainoksia, vau!

Teilläkin taitaa olla koneella tuollainen ohjelma joka nätisti blokkaa kaikki ärsyttävät ja turhanpäiväiset mainokset :D

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:

Teilläkin taitaa olla koneella tuollainen ohjelma joka nätisti blokkaa kaikki ärsyttävät ja turhanpäiväiset mainokset :D

niin taitaa olla,jatkuvasti mainoksai,menee minne vain, niin mainoksia mainoksia vaikka kuinka paljon

eikö kaikki sitten tosiaankaan näe noita kaikenmaailman mainoksia , siinä esim häät. jne
mutta täältä löytyy myös annan uudestaan www.ellit.fi

Me ollaan ainakin asennettu firefoxin lisäosana sellaisen ohjelman joka estää kaikkien mainoksien näkymisen. Nopeuttaa mukavasti nettailua.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:

:D :D Onhan ne turhanpäiväisiä, ku niitten linkkejä oikein "rukoillaan" =)

En tiiä miten nuo mainokset sais pois, mutta eipä väliä, ku en mä niitä koskaan huomaakkaan =)

Yhteistyössä