Oletteko samalla linjalla miehenne kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pinttuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pinttuli

Vieras
haluatteko yhtä monta lasta,entä muuta samaa elämässä?
Osallistuuko miehenne lastenhoitoon jne yhtä paljon kuin te äidit?
Viime aikoina....jotkut toiveet menneet ristiin ja omat odotukset korkealla...mies alittaa ne aina.Eikö se koskaan muut,tätäkö tämä on nyt ja aina....hmmm :hug:

Meillä kyllä lasten lukumäärästä olemme melko yksimielisiä. Tällä hetkellä niitä on kolme ja siihen jää. Mies hoitaa lapsia päivittäin ja aina olen saanut vapaata kotiäidin hommista, kun on tarpeen. Koskaan ei tarvitse pelätä, että mies ei pärjäisi, vaikka kaikki lapset ovat vielä alle kouluikäisiä. Kyllähän meilläkin silti riidellään kotitöiden jakamisesta aina välillä, kun mies unohtuu omiin juttuihin, mutta eiköhän sellainen ole hyvin tavallista. Elämän tärkeistä perusasioista työstä, perheestä, kodista ja raha-asioista ym. olemme samoilla linjoilla eli arvot ovat yhteiset.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2005 klo 14:17 Irmi kirjoitti:
Meillä kyllä lasten lukumäärästä olemme melko yksimielisiä. Tällä hetkellä niitä on kolme ja siihen jää. Mies hoitaa lapsia päivittäin ja aina olen saanut vapaata kotiäidin hommista, kun on tarpeen. Koskaan ei tarvitse pelätä, että mies ei pärjäisi, vaikka kaikki lapset ovat vielä alle kouluikäisiä. Kyllähän meilläkin silti riidellään kotitöiden jakamisesta aina välillä, kun mies unohtuu omiin juttuihin, mutta eiköhän sellainen ole hyvin tavallista. Elämän tärkeistä perusasioista työstä, perheestä, kodista ja raha-asioista ym. olemme samoilla linjoilla eli arvot ovat yhteiset.

Tämä kuulostaa omalta tekstiltä. Erona se, että minä olen työelämässä ja mies ainakin kesään saakka koti-isi. Lapset pian 5v, 2,5v ja 1v5kk.

Yhteistyössä