Oletteko saaneet...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tarttis tehä jotain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tarttis tehä jotain

Vieras
..töitä ilman koulutusta? Millaista työtä ja kuinka helposti/vaikeasti?

Minulla opiskelut kesken ja olen sitä mieltä että opiskelu kun on 24/7 hommaa niin se ei ihan sopisi juuri nyt tähän elämään. Perheessä on neljä pientä lasta.. Ja muutenkin opiskelu ei ole koskaan ollut mun juttu.
Eikä siitä saa edes sitä rahaa mikä olisi kova juttu meille ;)
Lähtisin siis mieluummin töihin jos vaan sellainen paikka josyain irtoaisi.

En. Samassa jamassa, tosin lapsia vähemmän. Toivon, että pääsisin miehen duuniin toimistojampaksi, kun ei vieraisiin työpaikkoihin näytä olevan mahdollisuutta. Opintoja aion jatkaa, mutta tokkopa valmistuneena saisin sen paremmin töitä kun ei ole työkokemusta.

Kyllä nykyinen työpaikkani jossa olen ollut nyt pari kuukautta. Ammattinimikkeeni siellä on kodinhoitaja mutta teen aivan samaa kuin lähihoitajat sillä erolla että lääkkeisiin en koske enkä haavan hoitoihin mutta muuten kaikkea samaa..
Eikä minkään laista kokemusta vanhuksista ennen tätä

Opiskeluaikana siivosin, olin vartijana ja kaupassa töissä. Sisko on puhelinmyyjänä ilman koulutusta. Paskoja hommia, paskaa palkkaa, jos saan sanoa mielipiteeni. (Tai no, siivoomisesta tykkäsin, paitsi en ravintoloiden luuttuamisesta.) Miehellänikään ei btw ole loppututkintoa miltään alalta, vaikka on yliopistossa käynyt joskus kääntymässä, toimitusjohtajana häärää omassa yrityksessään ja olisi kelvannut samaan hommaan vieraallekin, vaan ei halunnut mennä. Eli työkokemus ratkaisee myös.

Yhteistyössä