C
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:en oo mut mesekamuja senkii eestä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja miracle:en oo mut mesekamuja senkii eestä![]()
Samoin ja 2 kanssa oon suunnitellut tapaamista![]()
Kuin sammal kivessä =)Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Sä oot kyl sellanen joka varmaan pysyy oli sit tilanne mikä tahansa.
Mikä se vuos oli ku ekan kerran tavattiin?
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Kuin sammal kivessä =)Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Sä oot kyl sellanen joka varmaan pysyy oli sit tilanne mikä tahansa.
En olis sillo aikanaan uskonu ku ekan kerran koirajutuist kirjoteltiin et me pidetään yhteyttä vielä vuosienki pääst.Välillä vähemmän olosuhteista jotuen mut kuitenkin.Kiitos tämänpäiväisestä puhelinsoitostasi,helpotti kyllä.
Ja vuotta en muist mut samoihi aikoihi alettiin plussalla kirjotteleen ennen joulua jua sit keväällä nähtiinAlkuperäinen kirjoittaja clivia:Kuin sammal kivessä =)Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Sä oot kyl sellanen joka varmaan pysyy oli sit tilanne mikä tahansa.
En olis sillo aikanaan uskonu ku ekan kerran koirajutuist kirjoteltiin et me pidetään yhteyttä vielä vuosienki pääst.Välillä vähemmän olosuhteista jotuen mut kuitenkin.Kiitos tämänpäiväisestä puhelinsoitostasi,helpotti kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:ystävystyn huonosti oikeassakin elämässä. Olen vähän erakkomainen, ehkä, tai ainakin jotenkin kummallinen :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Ja vuotta en muist mut samoihi aikoihi alettiin plussalla kirjotteleen ennen joulua jua sit keväällä nähtiinAlkuperäinen kirjoittaja clivia:Kuin sammal kivessä =)Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Sä oot kyl sellanen joka varmaan pysyy oli sit tilanne mikä tahansa.
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:ystävystyn huonosti oikeassakin elämässä. Olen vähän erakkomainen, ehkä, tai ainakin jotenkin kummallinen :xmas:
Kuin myös,mä olen hirveen kranttu ihmisten suhteen.Pitää ol persoona et mä jaksan.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:No kun erosin sit lopulta 2003 niin ennen sitä jo vissiin kolme vuotta kirjoteltiin josen vallan väärin muista.Keittis ja Fanta varmaan muistaa paremmi ku ne ei o ni denmentoituneit ku minä =)Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Ja vuotta en muist mut samoihi aikoihi alettiin plussalla kirjotteleen ennen joulua jua sit keväällä nähtiinAlkuperäinen kirjoittaja clivia:Kuin sammal kivessä =)Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Sä oot kyl sellanen joka varmaan pysyy oli sit tilanne mikä tahansa.
Yritin tossa miettiä et minkä ikäsiä noi mukelot sillon oli mut jotenki se aika vaan on hurahtanu