Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä dpo 10. Kolmen päivän ajan ollut pistävää kipua alavatsalla, pyyhkiessä haaleaa vuotoa muutaman kerran. Oletettuihin mekkoihin 7 päivää. Mulla on vaan yksi digitesti kaapissa niin yritän sitä säästellä niin pitkään kun pystyn😄
Mullakin oli vaan yksi onestep ja yks digi kun rupesin testaa päivää ennen menkkoja. Tein ensin liuskan ja kun se näytti viivaa niin tein perään digin joka hyvin nopeasti näytti raskaana. Tsemppiä!

• Tykkää
Reactions: Lukija597563
Täällä ovistestit alotettu eilen kp12 ja eilen sain vain viivanpaikan testiin😂 tänään oli jo vähän väriä. Oon nyt 2x päivässä testaillu. Tänään alko sit ihan kunnon limat ja veriviirujakin tuli (estrogeenin nousu?). Joten eiköhän se ovis sieltä oo tulossa😊
Oi oon kade sun limoista 🤣 Mä oon aika kuiva akka, mutta jospa se ovis oli tai on tulossa siitä huolimatta 🤞🏼😅 Kohta päästään piinailemaan! 😍

Mullakin oli vaan yksi onestep ja yks digi kun rupesin testaa päivää ennen menkkoja. Tein ensin liuskan ja kun se näytti viivaa niin tein perään digin joka hyvin nopeasti näytti raskaana. Tsemppiä!
Mä tein eilen jo sen digin kun en malttanut odotella. Negaa näytti, mut onhan tässä vielä 6 päivää ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa, silti meni jo toivo 😂

Yhteistyössä