Oletteko saaneet tämän palstan kautta oikeita ystäviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja clivia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Sä oot kyl sellanen joka varmaan pysyy oli sit tilanne mikä tahansa.

Mikä se vuos oli ku ekan kerran tavattiin?
Kuin sammal kivessä =)
En olis sillo aikanaan uskonu ku ekan kerran koirajutuist kirjoteltiin et me pidetään yhteyttä vielä vuosienki pääst.Välillä vähemmän olosuhteista jotuen mut kuitenkin.Kiitos tämänpäiväisestä puhelinsoitostasi,helpotti kyllä.
Ja vuotta en muist mut samoihi aikoihi alettiin plussalla kirjotteleen ennen joulua jua sit keväällä nähtiin

Yritin tossa miettiä et minkä ikäsiä noi mukelot sillon oli mut jotenki se aika vaan on hurahtanu

Ai nii ja persoonast tuli mieleeni et esikoine o ny säkyläs armeijas =)
tuli vaan mieleen teidän yks popinsoittoreissu mitä se aina riemulla muistelee heh heh!

Mullekaan ei oikeen kuka tahansa käy.. mesetutuks kyllä, mut ei ystäväks.. Kauheen moni on simmonen kaksnaamanen oikeesti ni semmoset ei hirmu usein mun juttuja jaksa :D Mie ku sanon suoraan, jos jokin keljuttaa ja jos jotain mieltä olen (en ny iha mauton sentää ole et läskiks haukkusin tai muuta jos miettisinkin et on vähän pulskan puoleinen), hirmu useat vaa ei jaksa semmosta rehellisyyttä ja sit ne lähtee karkuu :p Tosin on mussa sekin puoli, et oon hirmuse ymmärtäväinenkin, positiivinen ja kannustavakin. Kaikkee sopivas suhtees :D

No kun erosin sit lopulta 2003 niin ennen sitä jo vissiin kolme vuotta kirjoteltiin josen vallan väärin muista.Keittis ja Fanta varmaan muistaa paremmi ku ne ei o ni denmentoituneit ku minä =)

Minäs vuonna Moilanen on syntyny jos se selvittäis asiaa. tää jäi nyt vaivaamaan mua

:D

tuli vaan mieleen teidän yks popinsoittoreissu mitä se aina riemulla muistelee heh heh!

Hyppää kuusen ei se jäpikkä voi intissä olla ja joo se poppi voi joskus raikata :D

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Kuin myös,mä olen hirveen kranttu ihmisten suhteen.Pitää ol persoona et mä jaksan.

Sitten kun vielä löytyis persoona, joka jaksaa minua :D :saint:

Eiköhän sulla ole toivoa. Jos muakin on muutama ystävä elämäni aikana kestänyt ;) Mä olen meinaan luonteeltani hirviö :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Mullekaan ei oikeen kuka tahansa käy.. mesetutuks kyllä, mut ei ystäväks.. Kauheen moni on simmonen kaksnaamanen oikeesti ni semmoset ei hirmu usein mun juttuja jaksa :D Mie ku sanon suoraan, jos jokin keljuttaa ja jos jotain mieltä olen (en ny iha mauton sentää ole et läskiks haukkusin tai muuta jos miettisinkin et on vähän pulskan puoleinen), hirmu useat vaa ei jaksa semmosta rehellisyyttä ja sit ne lähtee karkuu :p Tosin on mussa sekin puoli, et oon hirmuse ymmärtäväinenkin, positiivinen ja kannustavakin. Kaikkee sopivas suhtees :D

juuh... sama ongelma... semmonen miesmäinen rehellisyys on kyllä monelle naiselle kauhistus... :/

Hyppää kuusen ei se jäpikkä voi intissä olla ja joo se poppi voi joskus raikata :D
Moilanen täytti ny 9 ja kyl jäpikkä o intis,soittanu kolme kertaa täl viikol,viimine niitti tuli tänää ku oli vaadittu et pitää ottaa kieliläväriki pois,soitti ja sano et tääl en kauaa oo :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:

juuh... sama ongelma... semmonen miesmäinen rehellisyys on kyllä monelle naiselle kauhistus... :/

Juu mäki oon huomannu, et miehet o niinko rutkasti paljo rennompia ja helpompia! Ne ei kitise kaikesta turhasta, eivätkä aina suutu pienistä. Akat senkus het nyrpistävät nennäänsä, ko kehtaa eriävän mielipitteensä sanoo. Mut onneks ei oo miun onkelmani. Siks mä varmaa oonki ain vihatuimpien listoilla:D Ja sekös mua melkei itkettää :laugh:

Moilanen täytti ny 9 ja kyl jäpikkä o intis,soittanu kolme kertaa täl viikol,viimine niitti tuli tänää ku oli vaadittu et pitää ottaa kieliläväriki pois,soitti ja sano et tääl en kauaa oo :D

Lähetä lävistäjälle terkkuja, korva voi edelleen hyvin

:D

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Eiköhän sulla ole toivoa. Jos muakin on muutama ystävä elämäni aikana kestänyt ;) Mä olen meinaan luonteeltani hirviö :ashamed:

Mun ystävät on kaikki vähätkin niin kaukana (siis fyysisesti), että ne saa mua niin pienissä annoksissa, että kestää hyvin :kieh: :laugh:

Tuttuja useankin, mutta mä olen TODELLA hidas ystävystymään. Useimmiten toinen osapuoli kyllästyy odottamaan sytytystä... Enkä voi siitä moittia. Tutustun kyllä helposti ja nopeasti, mutta ystävystyminen vie yleensä vuosia...

Yhteistyössä