Oletteko lukeneet av:lta törkee kassaneiti-ketjun? :D

Me oltiin kans miehen kanssa yhdessä kaupassa, niin kassaneiti lähestyi kassoja ja sanoi miehelleni: "mä otan sut tuonne kakkoseen".

Olin todella pöyristynyt ja vein asian eteenpäin. Törkeää, varsinkaan kun tiedämme, ettei mies ole "kakkosen" ystävä.

Alkuperäinen kirjoittaja törkeää;25019678:
Me oltiin kans miehen kanssa yhdessä kaupassa, niin kassaneiti lähestyi kassoja ja sanoi miehelleni: "mä otan sut tuonne kakkoseen".

Olin todella pöyristynyt ja vein asian eteenpäin. Törkeää, varsinkaan kun tiedämme, ettei mies ole "kakkosen" ystävä.

:D :D :D

Kamalia juttuja! "Vapaa kassa" ja "voin ottaa sut tässä välissä". Minä olen tähän asti antanut miehen käydä kaupassa ihan yksistään, mutta kyllä sinne näköjään täytyy mennä itse mukaan.

Mä olen onnellisesti naimisissa, mutta huutelen silti että täällä on vapaa kassa kun hyppään ruuhkaa purkamaan :D. Tai jos palloilee sinä kassalla ilman asiakkaita niin joku saattaa tulla kysymään että otatko sä tässä. Tai sirulla maksaessa joskus kone ei tunnista korttia:
Työnnä se sinne pohjaan asti.
Ai näinkö?
Joo just silleen. Hyvä , nyt se on siellä

Mun työ on kaksimielisyyksiä täynnä ;)

aloitin juuri s-marketissa kassatyöt ja ärsyttää sunnattomasti monet mies asiakkaat! moneen kertaan kysytään päivässä että "oletko vapaa?" ja kun töihin tulen aamulla niin kysellään että "joko sä avaat kohta?" kyllä on mennyt suoriksi nuo vihjailut! sitten yritetään ruikuttaa vielä bonusta... :(
mites muut, onko teillä miehenne kuva kassan vieressä että tyhmimmätkin tajuaa että olet varattu??? vai mitä minun pitäisi tehdä? ja lisäksi ärsyttää nuo "käykö sulla kaikki maksuvälineet?" ja "pannaan luotolla" -jutut!!! voi että rupesi taas suututtamaan.

Yhteistyössä