[QUOTE="vieras";22915703]No,toi mun vastaus nyt oli lähinnä tarkoitettu Silvia Logolle,hieman sarkastiseen sävyyn. "virikelapsi on vienyt paikan.." no mitäs jos se virikelapsi lähtee ja paikka meneekin naapurin Peralle,lämmittääkö se enemmän sun sydäntä aamuisin? Mä olen äitiyslomalla,ja kyllä kiitos,uskon hoitovapaan jälkeen jaksavani ja viitsiväni mennä takaisin töihin
Jos mulla olisi täällä vauvan lisäksi kaksi- tai kolmevuotias,niin tietenkin pitäisin hänet kotona. Tuon ikäinen ei vielä kavereita liiemmälti tarvitse. Mutta 4-5 vuotias on jo mun mielestä asia erikseen ja pidän sitä lapsen vähättelynä ettei hän muka tarvitsisi seuraa ja vuorovaikutusta ikäistensä kanssa. Lähtökohtaisesti meidän perheessä on mietitty ihan ensin että missä meidän on hyvä olla ja elää,noin niinkuin kokonaisvaltaisesti. Ja jos se sattuu olemaan täällä maalla,niin enhän mä nyt hitto soikoon taloani myy sen takia,että sun lapsi pääsee hoitoon. Ja koska virikehoitoon on täysi oikeus,kuten muuhunkin hoitoon,niin miksi emme käyttäisi sitä.[/QUOTE]
No mun lapsonen ei ole kovin nopeasti menossa hoitoon. Tai joutuu elämään pph:n arkea. Ja kun menee hoitoon haemme häntä tohon yksityiseen päiväkotiin ja itse menen takaisin päiväkotiin töihin.
Ellei lapsi mene sitten mummolla hoitoon.
Mä satun lastenhoitajana näkemään, mitä on kuskata lasta pitkälle hoitoon ja monet näistä vanhemmista ovat siirtojonossa, joten kun se virikelapsi lähtee pois, niin yleensä tämä jonossa oleva lapsi saa paikan ennen sitä naapurin Peraa.