Oletteko kertoneet kumppaneillenne rehellisen seksipartnereidenne määrän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieeras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieeras

Vieras
Kuinka monta seksipartneria sinulla on ollut ja oletko kertonut rehellisen luvun vakavimmille seurustelukumppaneillesi? Itse veikkaisin valehtelevani potentiaaliselle puolisolle lukua ainakin 70% pienemmäksi, sillä en halua menettää hyviä ehdokkaita vain siksi, että pidän seksistä ja osaan harrastaa sitä ilman tunteitakin.

Äkkiäkös niitä kertyy vaikkei yhdenillan juttuja harrastakaan. Itsellä ainakin parin sinkkuvuoden aikana valtaosa seksipartnereista kertynyt kun ehtinyt tapailla useampaa miestä. Nyt siis nro.15 menossa...jolle kerroin että on minulle neljäs...

[QUOTE="vieras";26606594]Kyllä miehet tietävät että suurin osa naisista valehtelee tämän lukeman.[/QUOTE]

Joka ei kylläkään tee kovin hyvää vaikutusta, varsinkaan niihin miehiin jotka haluavat parisuhteelta rehellisyyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja oiskivatietää;26606636:
Mikäs on miehille sopiva määrä panokumppaneita?
mieheni on aloittanut seksielämänsä 14v ja hänellä on ollut noin 20 erinaista, näistä suurimman osan tiedän ja tunnen nykyään ja joidenkin kanssa ollaan hyviä perheystäviä.
sitä en osaa sanoa onko tuo sopiva määrä vai ei, koska ei se vaikuta meidän suhteeseen.

Ei ole koskaan puhuttu moisista. Ei meillä ole salattavaa, mutta asialla ei ole ollut kummallekaan merkitystä. Pitkistä suhteista toki ollaan puhuttu. Yleensä kolmekymppisellä ihmisellä on menneisyys:)

Mun mielestä elämäänsä pitäisi pyrkiä elämään niin, ettei sitä tarvitse salailla/hävetä/valehdella siitä. Ei tulisi mieleenikään valehdella kumppanille tuollaisesta.

Viimeksi muokattu:
Me ollaan puhuttu sillon ihan alkuaikoina nämä hommat ja rehellinen kyllä olin tässäkin suhteessa. Menneisyys on menneisyyttä, mutta mukava se on toisesta tietää, jos toinen haluaa kertoa. :) Ja hyvä silläkin, kun on puhuttu kerralla kaikki, niin ei sitten tarvi palata aiheeseen myöhemmin. Avoimuutta kehiin. Jos jotain kertoo, kertokoon totuuden nimissä, koska mennyt on mennyttä. :)

Jaa enpäs muista. Tämänhetkisen kanssa ollaan sitä mieltä että määrällä ei ole merkitystä, eli kumpikaan ei tiedä toisen lukuja.

Jos joku tulevaisuudessa alkais hulluna tivaamaan niin en varmaan kertoisi. En siis valehtelisi, sanoisin vain että on oma asiani.

Mä en ole koskaan keskustellut mieheni kanssa meidän kummankaan entisistä. Ei lyhyt,- eikä pitkäaikaisista kumppaneista :popcorn:

Ja toisaalta kun miettii, niin miksi pitäisikään?

Yhteistyössä