Oletteko kertoneet kumppaneillenne rehellisen seksipartnereidenne määrän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieeras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole otettu puheeksi. En itse välttämättä haluaisi edes tietää miehen tarkkaa lukua koska menneisyys on menneisyyttä, mutta voisin kyllä kertoa jos hän suoraan kysyisi. Hän on kahdeksas ja toivottavasti viimeinen. :)

Tietysti kerron rehellisesti. Jos luku olisi miehelle ongelma, niin juoksisin äkkiä karkuun. Mitään ahdasmielistä pihtaajaa en miehekseni huolisi.

Sen tarkempia tietoja aiemmista kumppaneista ei ole tarpeen antaa (puolin eikä toisin).

Ollaan kerrottu ihan rehellisesti kumpikin.
Kumpaakaa ei oo jääny kaivertamaan millään tavalla.

Oon jotenkin yllättynyt ettei tällasista suurin osa oo edes kumppanin kanssa keskustellut. Edes silloin ihan alussa, kun tutustutaan ja ei edes seurustella vielä?

Kyllä me miehen kanssa silloin joskus juteltiin vaikka ja mitä mm. seksikumppaneiden määrät. Mitäs sitten? Elämää se on. Jos joku lähtee karkuun sen takia kuinka monta petikaveria on ennen ollut, niin saa lähteä.

Rehellisesti? Olen vähän kaunistellut. Tiputin pois pari satunnaista sutaisua luvustani, jotka muutenkin haluaisin mieluiten unohtaa. En koe kuitenkaan olleeni mitenkään maatakaatavan epärehellinen, että nyt sitten suhteemme perustuu valheeseen tms dramaattista.

Ei sitä nyt kaikkea tarvitse kertoa suhteessakaan.

1. Se ei kuulu sinun kumppanille, joten sitä ei tarvitse kertoa jollei halua.

2. Jos edellisten kumppanien määrä nykyisessä suhteessa on merkitsevä asia toiselle, ehken on väärän ihmisen kanssa.

Näin. Mun mielestä kumppanille ei kuitenkaan saisi valehdella. Mulle toisen kumppaneiden lukumäärällä on kyllä väliä ihan jo senkin takia, etten haluaisi lisätä omalle kohdalleni riskia saada esim. kohdunkaulasyöpä harrastamalla seksiä ihmisen kanssa, jolla on ollut lukuisia kumppaneita ennen mua (kondomikaan ei anna kunnollista suojaa). En tarvii mitään yksityiskohtaista luetteloa, mutta haluan kyllä noin suunnilleen tietää ennen yhteisen seksielämän aloittamista, millaisen riskin otan jos otan :D

Yhteistyössä