oletteko käyneet joissakin hemmotteluhoidoissa?Suositelkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoton

Vieras
HEI!

Sain lahjakortin kauneushoitolaan. En ole koskaan käynyt missään paitsi joskus teininä mekaanisessa kasvonpuhdistuksessa. Suositelkaa jotakin mistä olette tykänneet. Esim ovatko kaikki aromaterapiat ja intialaiset päähieronnat yhtä tyhjän kanssa vai hyviä?

Intialainen paahieronta on ihanaa. En tieda onko Suomessa ayerveda-hoitoloita, ovat kanssa kokeilemisen arvoinen.

Itse kavin viime viikolla 90 min kasvohoidossa(sain lahjakortin). Hoito paattyi ihanaan kasvohierontaan. Tykkasin niin, etta varasin vanhimmalle likalle samaisen hoidon seuraavaksi paivaksi.

itsellä jalat aina aivan väsyneet, turvoksissa ja huonossa kunnossa eli valitsisin jalkahoidon ehdottomasti. tuntuu aivan taivalliseslta kun jalkoja hierotaan ja hoidetaan. Mikä "kohta" sinussa kaipaa piristystä eniten? -valitse se!

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Itse kavin viime viikolla 90 min kasvohoidossa(sain lahjakortin). Hoito paattyi ihanaan kasvohierontaan. Tykkasin niin, etta varasin vanhimmalle likalle samaisen hoidon seuraavaksi paivaksi.

Voi, oli varmaan ihanaa. Onkohan kallis? Oon ihan normi kasvohoidoissa käyny, mutta ne on kestäneet reilun 20 min ja ihan pieni hieronta vaan lopuksi.

Yhteistyössä