Oletteko huomanneet saman? (liittyy parisuhteeseen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purkaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

purkaus

Vieras
Että kun suhde voi hyvin, elämä hymyilee ja tuntuu ettei suhteessa ole mitään vikaa, ei ole kovinkaan mustasukkanen?

Mutta heti kun suhteessa on vähän rankempi vaihe, on riitoja, väsymystä, kaikki tuntuu vaikealta, niin sillon on mustasukkanen ihan pienistäkin asioista?

Meillä on suhde vähän kriisissä yllätysraskauden takia. Mies on keskeytyksen kannalla, mutta mä en siihen pysty. Nyt kun mies on kotona mulle oikein mörökölli mutta Minnalle (kaverin vaimo, ollaan kaikki oltu ystäviä jo vuosia, asuvat parin talon päässä ) niin kaveri, niin mua ottaa päähän ihan suunnattomasti. Mies menee sinne kyläileen vaikka tiedän että kotona ei ole kun Minna ja lapset (on siis tehnyt tätä ennenkin ja toisinkin päin eikä asia ole aikaisemmin vaivannut), ottaa toki meidänkin lapset mukaan. Samoin tuntuu et mies tiirailee kaikki muita naisia kaupoissa ja kaduilla ja |O Mua inhottaa olla tällainen :headwall:

Mie en osaa olla mustasukkainen, joten en ole huomannut.. En tiie, en osaa vaan olla :)

Kuulostas että miehes tekee tahallaan noin, että alistuisit sen tahtoon :/

Älä suotta haaskaa energiaasi tuollaiseen.
Keskity nyt itseesi ja raskauteen, mitä se mustasukkaisuus auttaa?
Ei yhtään mitään, jos jotain miehes teksikin naapurin tai jonkun kanssa niin
sinä et sitä voi estää eikä hän tai kukaan muukaan ole sen arvoinen että alkaisi oman
elämänsä pilata moisen miettimisellä.

silloin kun menee huonommin on minulle täsyin p*skanhailee vaikka mies kuksisi naapurin eukkoa. Kun taas onni kukoistaa, mulkoilen naapurin eukkoa pahalla silmällä, jos liian lähelle pyrkii.

Jaa... Meillä ei ole ollut mitään erityisiä kriisejä 15 vuoden aikana. Kerran mies petti minua ja se toki oli "kriisi" vaikka en ajattele sitä kriisinä. En silloinkaan ollut mustasukkainen miehestä, en vain osaa olla. Olenko outo... en tiedä.

En.
Nuorempana oli hemmetin epävarma itsestäni ja todella mustasukkainen, vaikkei mitään syytä ollut.
Nyt en osaa enää olla mustasukkainen. Ketään ei voi kahlita, jos on mennäkseen niin menköön. Minä en ole mieheni vartija, eikä hän minulle tilivelvollinen. jos mies tekisi jotain, mitä vahingoittaisi minua tai perhettä, niin tottakai puhuisin asiasta ja lähtisinkin, mikäli tilanne jatkuisi, mutta mitkään turhat epäilyt tai ohimenevät jutut tuskin hetkauttaisivat tätä suhdetta suuntaan tai toiseen.