seksielämästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Tosi hankala tilanne. Ei kai siihen auta kuin puhuminen. Miehet vaan usein on niin nihkeitä puhumaan ja kohtaamaan/käsittelemään ongelmia. Mun mies ainakin.

Tätä palstaa kun lukee, niin aika usein on noinkin päin, että suhteessa nainen haluaa miestä enemmän.

Niin on. Ja kun mies tuntuu ymmärtävän siitä puhumisen siten, että kyseessä on hirmu iso ja vakava ongelma ja sit se hermotuu tai vähän loukkaantuu ja eihän se tietenkään auta sitä haluamaan yhtään sen useemmin... Mut katotaan, ehkä tää tästä. Oli kumminkin kiva kuulla, ettei kaikki ole ensi alkuunkaan välttämättä pupuja. Kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ootteko te kaikki oikeesti harrastaneet seksiä vähintään joka päivä ennen kun saitte lapsia?

Mä vaan mietin, että onko meidän suhde tuhoon tuomittu, kun meillä seksiä on ehkä kahdesti viikossa vaikka meillä ei niitä lapsia ole.
Mä haluaisin useammin, mut mies ei vaan ole kiinostunut niin usein.

Mua vähän masentaa tää ja mietin, että onkohan meidän suhde sit kuitenkaan ok. Vaikka kyllä se muuten hyvältä tuntuu. Mies on vaan jotenkin vähäseksuaalinen. Ja mä haluaisin hurjempaa...

Oletko sä mennyt naimisiin ton impon kanssa? Voit erota, vaikka olisitkin, mutta älä vaan tee lasta sen kanssa.

Ennen lapsia oli 1-4 kertaa viikossa ja kun eka lapsi tuli niin se vähän jäi :/ No nyt on kaksi lasta ja vasta nyt on ruennut taas maistuu :p ( oli siis joku 3½v sellaista että ei kovin usein mitään tehty ) Tänään jo 3 kertaa sekstailtu :o Hui :D