Olettehan jo allekirjoittaneet adressin (kotihoidontuen leikkaamisesta)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "voikukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nimenomaan pitää lyhentää, pakko on nyt karsia menoja. Kuyllä se riittää löhöily kotona pari vuotta ihan hyvin, jopa vuosi riittäis. Menkää töihin juoppolallit!

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kun sitä;25813032:
nimenomaan pitää lyhentää, pakko on nyt karsia menoja. Kuyllä se riittää löhöily kotona pari vuotta ihan hyvin, jopa vuosi riittäis. Menkää töihin juoppolallit!

Jos sun äiti on juoppo ja ryyppäs kun olit pieni niin ei kai sitä pidä kostaa kaikille muille??

No eihän se kotihoidontuki ole nytkään paria vuotta pitempi kun äidit nyt kumminkin ovat vanhempainrahalla (=äikkärillä) siihen asti kun lapsi on noin 1-vuotias... :D Vähän voisi miettiä ennen kuin näitä aivopierujaan julkiseksi asti päästelee....

• Tykkää
Reactions: Sarjavamma

Kyllä noi laiskat ihmiset aina jotain tekosyitä kuitenkin löytää ettei töihin joutuisi menemään.

Joo allekirjoitetaan ja luovutaan sitten vaikka ilmaisesta kouluruuasta tai siirrytään käyttämään yksityisiä lääkäripalveluja ja lopetetaan ilmaiset hammaslääkärikäynnit lapsilta ja muutetaan ne maksullisiksi.

[QUOTE="Tiinu";25813054]Jos sun äiti on juoppo ja ryyppäs kun olit pieni niin ei kai sitä pidä kostaa kaikille muille??[/QUOTE]

varmaan sitä oletkin omissa piireissäs, narkkien ja juoppojen seassa :laugh: Äitini ei ole koskaan juopotellult sattuneesta syystä, ei isäkään. Just kerroit omat lapsuudenkokemukses ja miten jatkat sitä isompana mutta et aikuisena, lapsen kengissähän tuota vielä näyttäisit olevan :D

Tottahan se on että ei kotona olemisesta pidä maksaa yhtään mitään, töihin nyt vaan siitä pelleilemästä täältä, mene vaikka keräämään risuja mikä varmasti on arvoistasi hommaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
varmaan sitä oletkin omissa piireissäs, narkkien ja juoppojen seassa :laugh: Äitini ei ole koskaan juopotellult sattuneesta syystä, ei isäkään. Just kerroit omat lapsuudenkokemukses ja miten jatkat sitä isompana mutta et aikuisena, lapsen kengissähän tuota vielä näyttäisit olevan :D

Tottahan se on että ei kotona olemisesta pidä maksaa yhtään mitään, töihin nyt vaan siitä pelleilemästä täältä, mene vaikka keräämään risuja mikä varmasti on arvoistasi hommaa. :D

No sinullahan ne juopot ja juopottelut oli mielessä, ei minulla.

[QUOTE="Tiinu";25813155]No sinullahan ne juopot ja juopottelut oli mielessä, ei minulla.[/QUOTE]

heti epäileen että äitini olisi juopotellut, että se siitä. En varmaankaan kovin osunut väärin kun arvasin sinun olevan narkkari piireissä suosittu henkilö nasevien vitsies takia. Nyt on aihetta loistaa. :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

Voi luoja mitä tekstiä... mikä alatyyli. Toivottavasti sä et koskaan lisäänny..

Itse olin 15 vuotta työelämässä, ja sen jälkeen viihtynyt lasten kanssa kotona. Itse olen sen takia lapseni hankkinut, jotta voin olla heidän kanssaan. Miksi tehdä lapset,jos heidän kanssaan ei vietä aikaa.. Niin ja tosiaan en käytä tippaakaan alkoholia.. P.s. Ehdin vielä työelämään ja saanut nauttia lasteni vauvavuosista..

Itse olin 15 vuotta työelämässä, ja sen jälkeen viihtynyt lasten kanssa kotona. Itse olen sen takia lapseni hankkinut, jotta voin olla heidän kanssaan. Miksi tehdä lapset,jos heidän kanssaan ei vietä aikaa.. Niin ja tosiaan en käytä tippaakaan alkoholia.. P.s. Ehdin vielä työelämään ja saanut nauttia lasteni vauvavuosista..

Juu, ja kalliiksi tulee päivähoitomaksut!

Justhan tuossa sanoit että pärjäsit kotona oikein hyvin, ei siihen tarvi mitään yhteiskunnan varoja käyttää että äiti tai isä voi olla kotona lapsen kanssa. Tehkää muutkin töitä niin paljon että pärjäätte ilman mitään ruokkomaksuja kotona lapsen kanssa. Näin me pärjätään ei mitään tukia tai maksuja, lapsilisänkin voisi poistaa kokonaan.

On se nyt kumma, että sitä lasten kotona hoitamista niin kovasti tykätään täällä laiskotteluna pitää... Taitavat sitä mieltä olla ne kateelliset ja katkerat kirjoittelijat, jotka eivät siitä "laiskottelusta" ole itse päässeet nauttimaan. Ja sitä paitsi, eiköhän koko systeemi ole alunperin suunniteltu lasten parasta ajatellen, kun on niin kovasti vakuutettu, että alle kolme vuotiaan paras paikka olisi vielä kotona. Siksi ihmettelen, miksi juuri tässä nyt sitten säästetään, mutta totuus on, että pakkohan ne tarvittavat rahat on jostain ottaa.

• Tykkää
Reactions: Dongxi
[QUOTE="akka";25813231]Mä alan kans vaatimaan kotihoidontukea siitä että hoidan tuota miestä,pesen sen pyykit,annan sille seksiä,teen sille ruokaa.Mitäs ne huorat tekee,tai ammattikokit tai pesulahenkilökunta.Näin.[/QUOTE]

ihan liikaa oikeuksia, onneksi AKT pisti vähän kapuloita rattaisiin ja erotti naisen liitosta, on sanomattakin selvää että putkiaivoinen akka ei osaa ajatella kokonaisvaltaisesti ja yhteiskuntaa hyödyttävällä tavalla. Siksipä ei naisia olekaan johtajina oikeastaan yhtään missään, ainakaan päättävässä asiassa.

Yhteistyössä