Oletko yllättänyt naista masturboimassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mica
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mica

Vieras
Tässä vastine tuolle miesten yllättämiskyselylle.

Oletko siis yllättänyt, olit sitten itse mies tai nainen, naista tyydyttämässä himojaan..? Mitä tapahtui ja saiko nainen tietää että oli jäänyt kiinni? kiihottiko tilanne? Tunsitko naisen?

Antakaas palaa..

Oletko siis yllättänyt, olit sitten itse mies tai nainen, naista tyydyttämässä himojaan..? Mitä tapahtui ja saiko nainen tietää että oli jäänyt kiinni? kiihottiko tilanne? Tunsitko naisen?

Antakaas palaa..

Minulla ollut tapana puuhailla sormen kanssa parisängyssämme, jos mies on jo nukahtanut eikä ole antanut seksiä. Usein siinä käy kyllä niin, että mies herää sormileikkeihini ja tulee liukkaille.

Viimeksi muokattu:

Antakaas palaa..

Olen tuntenut 4 Mikaa. Kahdella heistä oli aivan tajuton kulli, uhhuhhuh.

Viimeksi muokattu:
Olen yllättänyt, taikka paremminkin ehkä ollut HEREILLÄ kun serkkutyttöni hieroi pimppiään mökillä saunan jälkeen. Ei tiennyt silloin kun oltiin molemmat about 16 v. että näin kaiken oveen sijoitetusta kolmionmallisesta pikku peilistä ja vedin käteen.. ; )

Olen yllättänyt, taikka paremminkin ehkä ollut HEREILLÄ kun serkkutyttöni hieroi pimppiään mökillä saunan jälkeen. Ei tiennyt silloin kun oltiin molemmat about 16 v. että näin kaiken oveen sijoitetusta kolmionmallisesta pikku peilistä ja vedin käteen.. ; )

Kuka on se serkun poika?
Jos tyttö oli serkkutyttösi niin sinä ainakin olet hänen setänsä tai tätinsä poika. Eiks vaan?

Viimeksi muokattu:
Joskus sunnuntaiaamuisin vaimo jää petiin loikoilemaan kun minä menen kahvia keittämään ja jään lukemaan lehteä keittiön puolelle. Olen nähnyt makuuhuoneen kulmakaapin lasiovien välityksellä kun vaimoni on levittänyt jalat äärimmilleen ja sormilla lipsuttaa tussua jonka äänen voin erottaa kun oikein hiljaa yritän olla ( kahvinkeittimen korina kyllä häiritsee).
Hänen "yksityinen" nautinnon hetki tai sitten on huomannut minunkin nauttivan...

Alkuperäinen kirjoittaja Pyhäsin;11436109:
Joskus sunnuntaiaamuisin vaimo jää petiin loikoilemaan kun minä menen kahvia keittämään ja jään lukemaan lehteä keittiön puolelle. Olen nähnyt makuuhuoneen kulmakaapin lasiovien välityksellä kun vaimoni on levittänyt jalat äärimmilleen ja sormilla lipsuttaa tussua jonka äänen voin erottaa kun oikein hiljaa yritän olla ( kahvinkeittimen korina kyllä häiritsee).
Hänen "yksityinen" nautinnon hetki tai sitten on huomannut minunkin nauttivan...

Sallinet minun olla hiukan kateellinen.
Sinuna vaihtaisin sen korisevan keittimen äänettömämpään perkolaattoriin, kuuluisi se lipsutus paremmin. Kahvikin on muuten parempaa, tuplanautinto.

Antakaas palaa..

Me tehdään sitä kyllä useimmiten sitten miehen kanssa yhdessä jos tehdään ja jos samassa lukaalissa ollaan joten yllättelyjä harvemmin.

Toisia naisia en ole yllättänyt... eikä minua ole yllätetty.

Viimeksi muokattu:

Antakaas palaa..

Olen yllättänyt kaverini kotibileissä, taikka tarkkaan ottaen enempi niiden jälkeen kun jengi oli jo lähtenyt paitsi ketä jäi yöksi. Runkkasi itseään olohuoneen sohvalla kun varmaan luuli, että kaikki nukkuu. Sormi oli pillussa, liikutti lantiotaan ja huohotti. Kylläse silloin 17 veenä kiihotti vaiks kännis oltiin kaikki ja mulla boy-friend yläkerrassa varmaan sai vähän extraa..

Viimeksi muokattu:
Olen yllättänyt kaverini kotibileissä, taikka tarkkaan ottaen enempi niiden jälkeen kun jengi oli jo lähtenyt paitsi ketä jäi yöksi. Runkkasi itseään olohuoneen sohvalla kun varmaan luuli, että kaikki nukkuu. Sormi oli pillussa, liikutti lantiotaan ja huohotti. Kylläse silloin 17 veenä kiihotti vaiks kännis oltiin kaikki ja mulla boy-friend yläkerrassa varmaan sai vähän extraa..

Olisin tosiaan yrittäny olla mahdollisimman hiljaa ja huomaamatta ja runkannu itteeni jos oisin nähny jotain noin kiihottavaa! Katsonu suloista näytelmää...

Viimeksi muokattu:

Antakaas palaa..

Tämä tapaus ei oikeastaan ollut mikään yllätys: Olin käymässä kauan sitten erään naiskaverini luona. Samassa kämpässä asui toinen tytsy. Aikanaan rupesimme nukkumapuuhiin. Odottelimme tyttöni kanssa että käppis nukkuu ennenkuin rupeaisimme naimaan. Kun olimme siinä käsityksessä, että kämppis nukkuu niin sitten aloimme lemmiskelmään. Kämppis ei nukkunutkaan vaan seurasi peiton kulman alta puuhiamme ja alkoi huokailemaan raskaasti ja kohta alkoi keskivartalon kohdalla ankara liikehdintä kera pienten vinkaisujen. Odottelin, että kaverini nukkuisi niin olisin hiipinyt naapurisänkyyn. Se oli turha toivo, kaverini ei ummistanut silmiään koko yönä ja häntä panetti jatkuvasti. Myöhemmin hän kertoi huomanneensa kämppiksen runkkailut ja kertoi ettei hän riskeerannut "etujaan".

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä