Oletko tyytyväinen raskaudenaikana ulkonäköösi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihastelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihastelija

Vieras
Itse olen! Kohta rv 24 ja olen tyytyväinen että edessä on vauvamasu eikä ole tullut painoa kuin kilon verran. :) Että ylimääräistä ei ole kertynyt! Aivan loistava fiilis, ja piristää kun ostaa uusia vaatteita, ei tee mieli lihotakaan ;) Oletko itse "kärsinyt" odotusaikana tulleista kiloista vai oletko ollut hyvin tyytyväinen kroppaasi? Vai onko ollut hälläväliä asenne?

Ekassa raskaudessa kiloja tuli 20, toisessa 16. Eikä haitannut tippaakaan! Olin tyytyväinen ulkonäkööni, varsinkin siihen mahdottoman suureen, ihanaan mahaani =)

Kyllä ne kilot siitä on aina hävinnyt synnytyksen jälkeen. Kuopus on nyt 6 kk, kiloja vielä jäljellä 2 mutta kyllä nekin kohta on poissa.

Olin tyytyväinen vaatteet päällä ulkonäkööni, mutta ikävät raskausarvet lantiossa, selässä ja rinnoissa tekivät musta ruman ilman vaatteita.. Tilanne edelleen sama :( vauva nyt 7 viikkoa vanha, joten josko arvet vähän kesäksi vaalenisi..

Enemmän kuin koskaan aikaisemmin. :) Alku tosin oli kauheaa. Tuntui siltä, että murrosikä ja sen tuoma epävarmuus olisi tullut takaisin, mutta meni onneksi ohi. Olo on nyt hehkeä ja viimeisen päälle naisellinen. Ei arpia, ei ylimääräisiä kiloja, iho on tasaisen värinen ja tukka tuuhea. Jopa vastakkaisen sukupuolen edustajat kääntyvät katsomaan enemmän, mikä tuli täytenä yllätyksenä.
Katsotaan miten se ulkonäkö muuttuu synnytyksen jälkeen...

Kun olin raskaana, en oikein tykännyt siitä isosta mahasta. Muutenhan se ei oikeastaan muuttanut ulkonäköä. Ehkä hiusten laittaminen ja meikkaaminen oli silloin vielä tärkeämpää, koska se aina piristi.

En, minulla kertyi nestettä ja painoa. Kasvotkin olivat turvoksissa.
Reidet paksuuntuivat myös. Inhosin sitä ulkonäköä.
Onneksi kroppa on nyt bikinikunnossa taas ja raskausarvetkin ovat haalistuneet eivätkä näy.

enpä oikeastaan ole. nyt rv 22. näytän enemmän turvonneet/lihonneelta kuin raskaana olevalta. ihokin on kärsinyt. arpia ei oo vielä, mutta tulee kyllä varmaan kun niitä ihan murrosiässäkin sain esimerkiksi rintoihin, jotka kasvoivat nopeasti. odotan vaan että vauva syntyisi jo, saisin kroppani takaisin.

Kyllä olen tyytyväinen. :) Nyt rv27 ja pysähdyn vieläkin aina suihkuun mennessäni ihailemaan vauvakumpuani peilistä. Olen aina ennen ajatellut että vauvamasut ovat ihania, ja ajatellut pahasti naisista jotka itkevät kun näyttävät mielestään lihavilta ja rumilta, ja itsekin näet että he ovat ihan normaalin näköisiä. Kyllä raskaana saa tulla lisäkiloja. Sen sijaan on aika kamalaa jos on tosi laiha ja edessä on vaan iso pallo, eikä muunlaisesta äidillisestä pyöreydestä ole tietoakaan. Ajatelkaa lastenne terveyttä, ja vasta synnytyksen jälkeen omaanne kun olette taas yksin omassa kehossanne. Stressi tekee vauvalle pahaa.

En. Enkä rehellisesti sanottuna kyllä ole kovin montaa kaunista odottajaa nähnyt. Yhden viime keväänä muistan mitä ihastelin aidosti.
Itse vihasin kroppani muutoksia ja olen onnellinen että se on kunnossa taas. Enää sitä ei raskaus turmele.
Myös mies sanoi (onneksi jälkikäteen! ;) ) ettei nyt tosiaan voi sanoa että nainen on kukkeimmillaan raskaana ollessaan.

Mä jauhan tuolla toisessa lihavista hiotajista... joo olen tyytyväinen ulkonäkööni, vatsa on ainoa joka on kasvanut ja painoa on tullut noin 3 kg (rv 25).

Yhteistyössä