Mulle on kyllä soitellu kaks tosi röyhkeetä puhelinmyyjää.
Yhdessä tapauksessa soittelivat monta vuotta ja kyselivät jotain äijää puhelimeen. Sanoin, että ei oo hänen nro ja asukin ihan eri puolella Suomea. Kerran sitten tämmönen täti soitti ja kysyi tätä äijää. Sanoin ystävällisesti, että "ei ole"..ennen ku ehdin mitään vastata, niin hän sanoi "annatko hänelle". Sanoin sitten siihen, että "tämä ei ole hänen numeronsa, häntä on ennenkin multa kyselty". Sitten tämä emäntä oikeen äkäisesti tokaisee, että "no sitten sulla on väärä numero!". Minä siinä vähän..siis repesin ja sanoin, että "ai, MULLA on väärä numero" =D Jatkoin vain, että "eiköhän sulla rouvaseni ole väärä nro" ja lätkäsin luurin korvaan. Ihmeellistä. Ihan ku oisin pölliny sen puhelimen tms, ku vastasin omaaan puhelimeen..tsiisus.
Sitten toinen jonkun sportti-lehden myyjä hiilty, ku en halunnu sitä lehteä. SAnottakoon, että olin jo aiemmin pienen pätkän tilannut ja sanoin ihan asiallisesti, että en oikein pitäny lehdestä. Mik äoli siis totta, olin ollut aika pettynyt sisältöön. Noh, sanoin että "kiitos ei, en tilaa nyt tällä kertaa"..mies tähän äkäisesti että "miten niin ei kiinnosta liikunta ja ruoka? kyllähän nyt kaikkia kiinnostavat nämä terveelliset elämäntavat ja plaaplaaplaa". Minä siihen ,että "kiinnostaa joo, mutta en ole kiinnostunut lehden tilaamisesta siltikään"..tämän sanoin jo vähän huvittuneena, koska äijä huusi mulle puhelimessa. Sitten vaan sanoin "hyvää päivänjatkoa" ja lätkäsin luurin kii.
Tämmösistä vaan tuntuu ,et itekki hiiltyy, jos puhelinmyyjä alkaa puhelimessa huutamaan ja vänkäämään. Aivan ihme touhua!