Oletko taloustunari? Aina rahat loppu jne...

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jotkut eivät vaan osaa pitää taloutta kunnossa. Mites teillä?

Mun kaveri on aina ollut vakiduunissa ja saanut perintökin, mutta aina sillä on rahat loppu. Aina mukamas tulee jotain yllöttävöö ja sitten ollaan vippaamassa etc. On se kumma kun ei pysty pientä pohjakassaa ees kerämäön ns. "pahan päivän varalle". Mites te? Onko osakkeissa iso potti vai onko viimeinen viikko ennen palkkaa aina tuskaa? Ja miksi niin on?
 
Deleted member 149094
Jotkut eivät vaan osaa pitää taloutta kunnossa. Mites teillä?

Mun kaveri on aina ollut vakiduunissa ja saanut perintökin, mutta aina sillä on rahat loppu. Aina mukamas tulee jotain yllöttävöö ja sitten ollaan vippaamassa etc. On se kumma kun ei pysty pientä pohjakassaa ees kerämäön ns. "pahan päivän varalle". Mites te? Onko osakkeissa iso potti vai onko viimeinen viikko ennen palkkaa aina tuskaa? Ja miksi niin on?
Osakkeissa on ihan kiva potti, eikä yleensä tee tiukkaa rahan kanssa.
Puskuria on silleen, et voi lainata itteltä, ei tarvi toisilta lainata. Ehota tommosta kaverilles, jos tapahtuu usein. Eiks noi yllättävät menot yleensä oo vaan noita 3kk välein tulevia sähkölaskuja..?
 
vierailija
Kotihoidontuella meni kivasti säästöt nolliin, paitsi osakkeet. Mut ne saa kerryttää itteensä hamaan tulevaisuuteen. Nyt kun palasi töihin, niin alkoi samalla myös säästäminen isolla kädellä. Kamalaa, jos joutuu välillä lainaan luottokortilta. Ei oo yhtään mua se!
 
Deleted member 149094
mitä ne pandat saa kun lahjotat? entsä laittaistko suomi juopolle tili siirron jos se kysyis? ja laittais sulle tilinumeron?
Mä toivon, et ne saa elämän, eikä raha mee korruptioon tai sellaiseen.
Pyytääkö suomalaiset juopot nykyisin rahaa tilisiirrolla? Onpas kehittynyt meininki:D
En tiedä, laittaisinko. Mahdollisesti. Olen mä Suomessakin pari kolikkoa luovuttanut eteenpäin. En tosin niille romanikerjäläisille, kun rahat menee kuulemma mafialle.
 
vierailija
Mä toivon, et ne saa elämän, eikä raha mee korruptioon tai sellaiseen.
Pyytääkö suomalaiset juopot nykyisin rahaa tilisiirrolla? Onpas kehittynyt meininki
En tiedä, laittaisinko. Mahdollisesti. Olen mä Suomessakin pari kolikkoa luovuttanut eteenpäin. En tosin niille romanikerjäläisille, kun rahat menee kuulemma mafialle.
kuinka paljon pystyisit nyt laittaa jos juoppo laittais sulle tilinumeron?
 

Yhteistyössä