L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pph:Olen ja just siksi kun on niin surullista kun nuoria ihmisiä kuolee kun elämä olisi vasta alussa. Sytytin Mandille ja kaikille muille liian varhain kuolleille.
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja pph:Olen ja just siksi kun on niin surullista kun nuoria ihmisiä kuolee kun elämä olisi vasta alussa. Sytytin Mandille ja kaikille muille liian varhain kuolleille.
Mahtaa sulla palaa kynttilöitä...
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mistä muuten niitä Havin virtuaalikynttilöitä saa ostaa. En löytänyt vapaa valinnasta.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mistä muuten niitä Havin virtuaalikynttilöitä saa ostaa. En löytänyt vapaa valinnasta.
niitä olis ollu siellä honkkarissa :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No en ole, miksi olisin!
Alkuperäinen kirjoittaja Tulipeikko harmaana:Ikävähän nuoren ihmisen kuolema aina on, ei sitä kai kukaan tässä ketjussa kiellä. Mutta en minäkään hänelle kynttilää ole sytyttänyt, enhän tuntenut ihmistä ollenkaan. Joka päivä joka puolella maailmaa kuolee lapsia ja nuoria ja ihmisiä ylipäätään traagisesti ja liian varhain. Ja jokaisen kuolema on yhtä "merkittävä" kuin jonkun julkkiksen, joten jos kynttilän jokaisen muistoksi haluaisin sytyttää, pitäisi kai tehdä sitä koko ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja PellekaijaPum:No en, kun en tuntenut ihmistä.
En ruukaa sytytellä kynttilöitä vieraiden haudoillekaan. Julmaa mutta totta.
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja pph:Olen ja just siksi kun on niin surullista kun nuoria ihmisiä kuolee kun elämä olisi vasta alussa. Sytytin Mandille ja kaikille muille liian varhain kuolleille.
Mahtaa sulla palaa kynttilöitä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sytytin vaikka en tuntenut, pelkästään myötätunnon eleenä hänen perheelleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sytytin vaikka en tuntenut, pelkästään myötätunnon eleenä hänen perheelleen.
juuri näin.