Sytytin 2 päivää sitten kynttilän keittiksen mikrolle

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://www.lintukoto.net/muut/sytyta_kynttila/index.php?muistoja=250

tänään huomasin tehneeni kirjoitusvirheen :| Tosin Micro kuulostaa paremmalta.. niin kuin jotenkin enemmän kaksplus nimeltä.. c:tä ja kaikkea.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä