V
vieras
Vieras
http://www.lintukoto.net/muut/sytyta_kynttila/index.php?muistoja=250
tänään huomasin tehneeni kirjoitusvirheen :| Tosin Micro kuulostaa paremmalta.. niin kuin jotenkin enemmän kaksplus nimeltä.. c:tä ja kaikkea.
tänään huomasin tehneeni kirjoitusvirheen :| Tosin Micro kuulostaa paremmalta.. niin kuin jotenkin enemmän kaksplus nimeltä.. c:tä ja kaikkea.