Alkuperäinen kirjoittaja kumarrus:
joo, jääkää nyt tähän ketjuun haukkumaan niitä joita tällaiset asiat koskettaa.
Te olette kaiken yläpuolella *kumartaa nöyränä*
Kai mä sitten olen kylmä kon jäävuori, kon en ole kyyneltäkään tipauttanut aikanaan Madeleinen vuoksi, enkä vielä Mandillekaan... :|
Mä vaan en osaa surra tuikituntemattomia tahi sytytellä heille kynttilöitä.
Toki nuoren ihmisen kuolema on aina järkyttävää, mutta sitä saisi sitten koko ajan kulkea surupuku päällä ja polttaa kynttilää, jos jokaikistä kuolevaa parkuisi.Tuntemattomiakin.