oletko sytyttänyt kynttilän Mandin muistolle

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
En ole sytyttänyt. En tuntenut kyseistä ihmistä.

Joo, peesaan tätä. Mun mielestä on vähän hassua muutenkin, että tästä tytöstä täällä nyt niin kauheasti vouhkataan, vaikka varmaan ikinä ennen ei ole ollut yhtään aloitusta hänestä. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
En ole sytyttänyt. En tuntenut kyseistä ihmistä.

Joo, peesaan tätä. Mun mielestä on vähän hassua muutenkin, että tästä tytöstä täällä nyt niin kauheasti vouhkataan, vaikka varmaan ikinä ennen ei ole ollut yhtään aloitusta hänestä. :/

Kaikista kuolleista julkkiksista ja "julkkiksista" täällä vouhkataan. Aina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:
Joo, peesaan tätä. Mun mielestä on vähän hassua muutenkin, että tästä tytöstä täällä nyt niin kauheasti vouhkataan, vaikka varmaan ikinä ennen ei ole ollut yhtään aloitusta hänestä. :/

Se tietysti vaikuttaa, kun hän oli julkkiksen lapsi. Ei sitä muuten täällä (tai muillakaan palstoilla ) spekuloitaisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:
Joo, peesaan tätä. Mun mielestä on vähän hassua muutenkin, että tästä tytöstä täällä nyt niin kauheasti vouhkataan, vaikka varmaan ikinä ennen ei ole ollut yhtään aloitusta hänestä. :/

Se tietysti vaikuttaa, kun hän oli julkkiksen lapsi. Ei sitä muuten täällä (tai muillakaan palstoilla ) spekuloitaisi.

joo, jääkää nyt tähän ketjuun haukkumaan niitä joita tällaiset asiat koskettaa.
Te olette kaiken yläpuolella *kumartaa nöyränä*
 
Alkuperäinen kirjoittaja niki:
No en ole sytyttänyt kun en kyseenomaista henkilöä tuntenut lainkaan...Miksi sellaista kysyt täältä?Sori,ei pahalla,ihmettelen vain.

kysyn siksi että jos joku haluaa sytyttää eikä tiedä missä sen voi tehdä.
Miksi kysyt noin hassuja, minkä muun takia tuollaista kysyn kun sen syyn takia jonka juuri kerroin. millään pahalla ei juu mutta
 
Alkuperäinen kirjoittaja kumarrus:
joo, jääkää nyt tähän ketjuun haukkumaan niitä joita tällaiset asiat koskettaa.
Te olette kaiken yläpuolella *kumartaa nöyränä*

Kai mä sitten olen kylmä kon jäävuori, kon en ole kyyneltäkään tipauttanut aikanaan Madeleinen vuoksi, enkä vielä Mandillekaan... :|
Mä vaan en osaa surra tuikituntemattomia tahi sytytellä heille kynttilöitä.

Toki nuoren ihmisen kuolema on aina järkyttävää, mutta sitä saisi sitten koko ajan kulkea surupuku päällä ja polttaa kynttilää, jos jokaikistä kuolevaa parkuisi.Tuntemattomiakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kumarrus:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:
Joo, peesaan tätä. Mun mielestä on vähän hassua muutenkin, että tästä tytöstä täällä nyt niin kauheasti vouhkataan, vaikka varmaan ikinä ennen ei ole ollut yhtään aloitusta hänestä. :/

Se tietysti vaikuttaa, kun hän oli julkkiksen lapsi. Ei sitä muuten täällä (tai muillakaan palstoilla ) spekuloitaisi.

joo, jääkää nyt tähän ketjuun haukkumaan niitä joita tällaiset asiat koskettaa.
Te olette kaiken yläpuolella *kumartaa nöyränä*

Rohkenen epäillä ettei Mandin tuttava tänne olisi tullut kehottamaan ihmisiä sytyttämään kynttilöitä.Eli ei tässä kukaan mitään hauku.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kumarrus:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:
Joo, peesaan tätä. Mun mielestä on vähän hassua muutenkin, että tästä tytöstä täällä nyt niin kauheasti vouhkataan, vaikka varmaan ikinä ennen ei ole ollut yhtään aloitusta hänestä. :/

Se tietysti vaikuttaa, kun hän oli julkkiksen lapsi. Ei sitä muuten täällä (tai muillakaan palstoilla ) spekuloitaisi.

joo, jääkää nyt tähän ketjuun haukkumaan niitä joita tällaiset asiat koskettaa.
Te olette kaiken yläpuolella *kumartaa nöyränä*

Rohkenen epäillä ettei Mandin tuttava tänne olisi tullut kehottamaan ihmisiä sytyttämään kynttilöitä.Eli ei tässä kukaan mitään hauku.

kuka on puhunut mandin tuttavasta? en tajua nyt yhtään
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja kumarrus:
joo, jääkää nyt tähän ketjuun haukkumaan niitä joita tällaiset asiat koskettaa.
Te olette kaiken yläpuolella *kumartaa nöyränä*

Kai mä sitten olen kylmä kon jäävuori, kon en ole kyyneltäkään tipauttanut aikanaan Madeleinen vuoksi, enkä vielä Mandillekaan... :|
Mä vaan en osaa surra tuikituntemattomia tahi sytytellä heille kynttilöitä.

Toki nuoren ihmisen kuolema on aina järkyttävää, mutta sitä saisi sitten koko ajan kulkea surupuku päällä ja polttaa kynttilää, jos jokaikistä kuolevaa parkuisi.Tuntemattomiakin.


Taas täytyy peesata. Ja kukaan ei kyllä haukkunut ketään.
 
minkähän takia pitäis jonkun tuntemattoman muistolle kynttilä sytyttää .
sais joka päivä polttaa kynttilöitä kun päivän lehdestä kuolinilmotukset näkis...
 

Yhteistyössä