Koska mä joudun aina tekee pidemmän päivän sun takias. Ihan kaikki illalla tehtävät työt venyy jos porukkaa lappaa sisään juuri ennen sulkemisaikaa. Ei sieltä niin vaan lähdetä ulos kun asiakkaat lopulta häipyy.Alkuperäinen kirjoittaja ´´:olen, miksi inhoat?
ihanko aukioloaikana vai yliajallaAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Inhoa vapaasti, mutta teillä on aukioloajat ja niiden puitteissa saa asioida. Niih :xmas:
Aukioloaikojen puitteissa, niin mä kirjoitin.Alkuperäinen kirjoittaja V:ihanko aukioloaikana vai yliajalla
Näinhän se menee, siksi purankin täällä enkä töissäAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Inhoa vapaasti, mutta teillä on aukioloajat ja niiden puitteissa saa asioida. Niih :xmas:
Mistäs tiedät, onko oikeasti päivällä aikaa! Eipä muuten ole. Mies tulee kotiin myöhään ja itse joudut juoksemaan markettiin puoli yhdeksältä. Jos sulla on aikaa niin hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja V:heh,ja se on kumma kun ne viimeiset on aina ne samat tyypit,joilla ois koko helv.päivä aikaa hoitaa asiansa
Voi olisipa meilläkinAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En enää. Aikaisemmin olin, mutta nyt, kun kauppa on auki joka päivä klo 23 asti, niin ehdin varsin mainiosti.
ei makseta kaupantyöntekijöille kuin poikkeutapauksissaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Inhoa vapaasti. Kaupan työntekijöille maksetaan yli sen työajan joten turhaan napiset. Itse ratkaisin asian niin että laitoin ruokatiskin varttia vaille kiinni. Kun ei makseta yliajalta en minäkään tasaan asti ruokaa tee
Monesti menee (niinkuin tänäänkin) yliajalle, porukkaa oli niin etten ehtiny vetää ovea kiinni, joten uutta senkun lappasi sisään. Oven kun saa kiinni, niin ei tarvii enää avata myydäkseen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Aukioloaikojen puitteissa, niin mä kirjoitin.Alkuperäinen kirjoittaja V:ihanko aukioloaikana vai yliajalla
Ei niin!Alkuperäinen kirjoittaja V:ei makseta kaupantyöntekijöille kuin poikkeutapauksissaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Inhoa vapaasti. Kaupan työntekijöille maksetaan yli sen työajan joten turhaan napiset. Itse ratkaisin asian niin että laitoin ruokatiskin varttia vaille kiinni. Kun ei makseta yliajalta en minäkään tasaan asti ruokaa tee
Joo ei meillekään maksettu.. Ja sitä paitsi mä en ymmärrä tota viestiä.. Eka sanot että turhaa napiset, työntekijöille maksetaan ja sitte sanot pistäneesi ruokatiskin aikasemmin kiinni kun ei makseta yliajaltaAlkuperäinen kirjoittaja V:ei makseta kaupantyöntekijöille kuin poikkeutapauksissaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Inhoa vapaasti. Kaupan työntekijöille maksetaan yli sen työajan joten turhaan napiset. Itse ratkaisin asian niin että laitoin ruokatiskin varttia vaille kiinni. Kun ei makseta yliajalta en minäkään tasaan asti ruokaa tee