Oletko sinä viimehetken asiakas kaupoissa, pikaruokapaikoissa ym..

  • Viestiketjun aloittaja asiakaspalvelija
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ´´:
olen, miksi inhoat?
Koska mä joudun aina tekee pidemmän päivän sun takias. Ihan kaikki illalla tehtävät työt venyy jos porukkaa lappaa sisään juuri ennen sulkemisaikaa. Ei sieltä niin vaan lähdetä ulos kun asiakkaat lopulta häipyy.
 
jaa
En ole! Olen ollut nuorena kaupassa töissä ja vihasin niitä viime minuutin rivassa roikkujia. " anna mä haen vaan maidon". Sit otetaan kärryt ja kierretään ihan ajan kanssa.......
 
vieras
Inhoa vapaasti. Kaupan työntekijöille maksetaan yli sen työajan joten turhaan napiset. Itse ratkaisin asian niin että laitoin ruokatiskin varttia vaille kiinni. Kun ei makseta yliajalta en minäkään tasaan asti ruokaa tee :p
 
Joskus, tosiasiassa todella harvoin =) Saat inhota. Itsekkin kassalla palvellut joskus niitä viimehetken asiakkaita reilusti yli sulkemis ajan.
Ja nyt pakko lähteä ostamaan se traktori jolla pääsen ajelemaan yleisillä teillä aina ruuhka aikaa!!!
 
hohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja V:
heh,ja se on kumma kun ne viimeiset on aina ne samat tyypit,joilla ois koko helv.päivä aikaa hoitaa asiansa
Mistäs tiedät, onko oikeasti päivällä aikaa! Eipä muuten ole. Mies tulee kotiin myöhään ja itse joudut juoksemaan markettiin puoli yhdeksältä. Jos sulla on aikaa niin hyvä.

 
--
Pahimpia on ne muijat, jotka jää vielä klo 20.59 lukemaan lehtiä lehtihyllylle... Sen ymmärrän jos viime minuuteilla juostaan hakemassa se maitotölkki, mutta jos viikon ostokset ehtii shoppaamaan vasta paria minuuttia ennen sulkemista, niin jossain mättää.
 
V
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Inhoa vapaasti. Kaupan työntekijöille maksetaan yli sen työajan joten turhaan napiset. Itse ratkaisin asian niin että laitoin ruokatiskin varttia vaille kiinni. Kun ei makseta yliajalta en minäkään tasaan asti ruokaa tee :p
ei makseta kaupantyöntekijöille kuin poikkeutapauksissa
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja V:
ihanko aukioloaikana vai yliajalla
Aukioloaikojen puitteissa, niin mä kirjoitin.
Monesti menee (niinkuin tänäänkin) yliajalle, porukkaa oli niin etten ehtiny vetää ovea kiinni, joten uutta senkun lappasi sisään. Oven kun saa kiinni, niin ei tarvii enää avata myydäkseen :saint:
 
jaa
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Inhoa vapaasti. Kaupan työntekijöille maksetaan yli sen työajan joten turhaan napiset. Itse ratkaisin asian niin että laitoin ruokatiskin varttia vaille kiinni. Kun ei makseta yliajalta en minäkään tasaan asti ruokaa tee :p
ei makseta kaupantyöntekijöille kuin poikkeutapauksissa
Ei niin!
 
:D
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Inhoa vapaasti. Kaupan työntekijöille maksetaan yli sen työajan joten turhaan napiset. Itse ratkaisin asian niin että laitoin ruokatiskin varttia vaille kiinni. Kun ei makseta yliajalta en minäkään tasaan asti ruokaa tee :p
ei makseta kaupantyöntekijöille kuin poikkeutapauksissa
Joo ei meillekään maksettu.. Ja sitä paitsi mä en ymmärrä tota viestiä.. Eka sanot että turhaa napiset, työntekijöille maksetaan ja sitte sanot pistäneesi ruokatiskin aikasemmin kiinni kun ei makseta yliajalta :D
 
Se, että kauppa on avoinna klo 21.00 ei tarkoita sitä, että jos menet ennen 21.00 ovesta sisään voit ostostella siellä ihan rauhassa vaikka 21.10 asti! Olin aivan järkyttynyt, kun mieheni sisko oli sitä mieltä, että kun vain ehdit putiikkiin minuuttia ennen ovien kiinni menoa, voit sovitella paitoja ja vertailla tampooneja ihan rauhassa miten pitkään tahansa :headwall:
 

Yhteistyössä