Oletko puolisosi kanssa kunnes kuolema teidät erottaa?

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Sillä mielellä lupaukset tehtiin, ja yli 20 vuotta on yhteistä taivalta jo takana. Toivottavasti monta kymmentä vuotta vielä edessä. En osaa kuvitella ketään muuta miestä itselleni, enkä haluakaan. Olen erittäin yksiavioinen ja äärimmäisesti yhden miehen nainen -- tämän omani.
 
villitulppaani
Hope so. Naimisiin on menty sillä mielin, että yhdessä elämä eletään.
Karuja on kyllä erotilastot. Olikos se niin että puolet avioliitoista päätyy eroon. Muistankohan nyt ihan oikein?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja villitulppaani:
Hope so. Naimisiin on menty sillä mielin, että yhdessä elämä eletään.
Karuja on kyllä erotilastot. Olikos se niin että puolet avioliitoista päätyy eroon. Muistankohan nyt ihan oikein?
Siksi just kiinnostaakin se, että onko sellaisia, jotka jo vamiiksi ajattelevat, ettei tämä iänkaiken kestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja villitulppaani:
Hope so. Naimisiin on menty sillä mielin, että yhdessä elämä eletään.
Karuja on kyllä erotilastot. Olikos se niin että puolet avioliitoista päätyy eroon. Muistankohan nyt ihan oikein?
Siksi just kiinnostaakin se, että onko sellaisia, jotka jo vamiiksi ajattelevat, ettei tämä iänkaiken kestä.
Naimisiin mennessään aika harva kai ajattelee noin, eiköhän suurin osa oleta liittonsa kestävän. Poikkeuksena ystäväni, joka naimisiin mennessään sanoi että ei tää kai kovin viisasta oo, mutta saahan nimen eropaperiin yhtä nopsaan kuin vihkipaperiinkin...ja tämä pari on edelleen naimisissa, ovat olleet jo yli 10 v :D
Mutta naimisissa jo ollessaan varmaan aika monikin joskus miettii että kestääköhän tämä sittenkään.
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Siis mikäli sinusta riippuu.

Minä olen, ellei minua petetä ja ellei mua lyödä tai ellei mies muutu ihan hirveäksi.
jos Jumala suo niin kyllä..ei sitä vihkivaloja turhaan lausuttu..kunnes kuolema meidät erottaa(ellei sitten petetä tai pahoinpidellä )
 
Sillä kaavalla nimenomaan vihkiminen tahdottiin. Eli kunnes kuolema meijät erottaa. Se olis tarkotuksena. Pettämisenkin antasin anteeks, jos ei olis suhde. Mutta en usko rakkaani koskaan sitä tekevän itselleen ja miulle. Tahdon aina olla tuon ukkosein kanssa. :heart: :heart:
 

Yhteistyössä