awww :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Tutankhamon:Kyllä :heart: :flower:
Siksi just kiinnostaakin se, että onko sellaisia, jotka jo vamiiksi ajattelevat, ettei tämä iänkaiken kestä.Alkuperäinen kirjoittaja villitulppaani:Hope so. Naimisiin on menty sillä mielin, että yhdessä elämä eletään.
Karuja on kyllä erotilastot. Olikos se niin että puolet avioliitoista päätyy eroon. Muistankohan nyt ihan oikein?
Vai papille lupasitte, eikös se lupaus tehdä yleensä puolisolleAlkuperäinen kirjoittaja Ei jaksa kirjautua:Niin me papille luvattiin.
Otsikossa lukee: oletko... sitä EI voi tietää.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mutta aikomuksen voi tietää, ei tarvii ennustaa tai tietää ennalta, vaan että nyt tällä hetkellä, haluaako, aikooko.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ei tuollaista voi tietää mitenkään.
Naimisiin mennessään aika harva kai ajattelee noin, eiköhän suurin osa oleta liittonsa kestävän. Poikkeuksena ystäväni, joka naimisiin mennessään sanoi että ei tää kai kovin viisasta oo, mutta saahan nimen eropaperiin yhtä nopsaan kuin vihkipaperiinkin...ja tämä pari on edelleen naimisissa, ovat olleet jo yli 10 vAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Siksi just kiinnostaakin se, että onko sellaisia, jotka jo vamiiksi ajattelevat, ettei tämä iänkaiken kestä.Alkuperäinen kirjoittaja villitulppaani:Hope so. Naimisiin on menty sillä mielin, että yhdessä elämä eletään.
Karuja on kyllä erotilastot. Olikos se niin että puolet avioliitoista päätyy eroon. Muistankohan nyt ihan oikein?
jos Jumala suo niin kyllä..ei sitä vihkivaloja turhaan lausuttu..kunnes kuolema meidät erottaa(ellei sitten petetä tai pahoinpidellä )Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Siis mikäli sinusta riippuu.
Minä olen, ellei minua petetä ja ellei mua lyödä tai ellei mies muutu ihan hirveäksi.