Ei sille aina edes itse voi mitään, tietenkään. tai pysty.Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Kyllä minä tuolla asenteella lähden aina suhteeseen...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En mä tietenkään, hinnalla millä hyvänsä olisi. Ymmärrän ihan hyvin sen, että ihmiset eroaa, koska liika on liikaa, enkä mä nyt sitä tarkottanutkaan, vaan sitä, että ajatteleeko ihmiset ylipäätään, että tämä on nyt se, vai onko sellaisia, jotka ajattelee, että ollaan yhdessä nyt, mutta tulevaisuudessa sitten jonkun toisen kanssa.
Vaan vaikeaa tuo tuntuu olevan...
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei se ole koskaan väärässä. Usko vaan jo.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:et voi olla varma, ainakaan tuosta hirveeks muuttumisesta.
mä olen jo ½ vuotta koittanu selvittää että ymmärrätkö semmosta vaihtoehtoa että sinä voit olla väärässä ?
Onks teillä mitään sanottavaa tähän alotukseen vai meinaatteko pohtia mun jotain luonnehäiriöitä tässä? Perustakaa vaikka niille mun luonnehäiriöille oma ketju.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei se ole koskaan väärässä. Usko vaan jo.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:et voi olla varma, ainakaan tuosta hirveeks muuttumisesta.
mä olen jo ½ vuotta koittanu selvittää että ymmärrätkö semmosta vaihtoehtoa että sinä voit olla väärässä ?
mä jo luulin olevani ainut kuka noin epäilee :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onks teillä mitään sanottavaa tähän alotukseen vai meinaatteko pohtia mun jotain luonnehäiriöitä tässä? Perustakaa vaikka niille mun luonnehäiriöille oma ketju.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei se ole koskaan väärässä. Usko vaan jo.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:et voi olla varma, ainakaan tuosta hirveeks muuttumisesta.
Näin näppituntumalla arvioisin että hän tiedostaa omat heikkoutensa, ja siksi toistaa mantransa. Hän pysyy nahoissaan vain vakuuttamalla olevansa sitä ikuisesti uskollista sorttia. Tämä toimisi kuitenkin paremmin jos häntä ei samalla kiehtoisi palstan pahat pojat :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä olen jo ½ vuotta koittanu selvittää että ymmärrätkö semmosta vaihtoehtoa että sinä voit olla väärässä ?
No ei kiehdo kyllä sen kummemin, enkä edes tiedä, ketä heillä tarkoitat.Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Näin näppituntumalla arvioisin että hän tiedostaa omat heikkoutensa, ja siksi toistaa mantransa. Hän pysyy nahoissaan vain vakuuttamalla olevansa sitä ikuisesti uskollista sorttia. Tämä toimisi kuitenkin paremmin jos häntä ei samalla kiehtoisi palstan pahat pojat :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä olen jo ½ vuotta koittanu selvittää että ymmärrätkö semmosta vaihtoehtoa että sinä voit olla väärässä ?
tirskahtaa ihan pieneen ääneen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Näin näppituntumalla arvioisin että hän tiedostaa omat heikkoutensa, ja siksi toistaa mantransa. Hän pysyy nahoissaan vain vakuuttamalla olevansa sitä ikuisesti uskollista sorttia. Tämä toimisi kuitenkin paremmin jos häntä ei samalla kiehtoisi palstan pahat pojat :kieh:
Hei,mä en oo ainut :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei se ole koskaan väärässä. Usko vaan jo.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:et voi olla varma, ainakaan tuosta hirveeks muuttumisesta.
Joo muaki vähän naurattaa se, että täällä palstalla on jotain pahoja poikia... No, onhan niitä pahoja poikia ostareillakin, räpläämässä rintaliiviosaston tuotteita.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:tirskahtaa ihan pieneen ääneen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Näin näppituntumalla arvioisin että hän tiedostaa omat heikkoutensa, ja siksi toistaa mantransa. Hän pysyy nahoissaan vain vakuuttamalla olevansa sitä ikuisesti uskollista sorttia. Tämä toimisi kuitenkin paremmin jos häntä ei samalla kiehtoisi palstan pahat pojat :kieh:
liittyy hihittelyyn :saint:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:tirskahtaa ihan pieneen ääneen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Näin näppituntumalla arvioisin että hän tiedostaa omat heikkoutensa, ja siksi toistaa mantransa. Hän pysyy nahoissaan vain vakuuttamalla olevansa sitä ikuisesti uskollista sorttia. Tämä toimisi kuitenkin paremmin jos häntä ei samalla kiehtoisi palstan pahat pojat :kieh:
Niin ja kai se toinen ajan myötä tulee niin tutuksi, ettei enää niin kauheesti yllätä. Mut semmosta se olis kenen kanssa vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Olen ajatellut, etten eroa muuten kuin siinä tapauksessa, että jotain ylitsepääsemätöntä tulee eteen.
Jos muuten vain alkaa kyllästyttää, niin keksin lisää omia harrastuksia ja omia kavereita. Kaikki miehet muuttuvat (vähän kärjistettynä :xmas: ) ajan myötä tylsiksi, joten vaihtamalla ei pelkkään tylsyyteen löydy pitkäaikaista helpotusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Joo muaki vähän naurattaa se, että täällä palstalla on jotain pahoja poikia... No, onhan niitä pahoja poikia ostareillakin, räpläämässä rintaliiviosaston tuotteita.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:tirskahtaa ihan pieneen ääneen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Näin näppituntumalla arvioisin että hän tiedostaa omat heikkoutensa, ja siksi toistaa mantransa. Hän pysyy nahoissaan vain vakuuttamalla olevansa sitä ikuisesti uskollista sorttia. Tämä toimisi kuitenkin paremmin jos häntä ei samalla kiehtoisi palstan pahat pojat :kieh:
No mutta aikomuksen voi tietää, ei tarvii ennustaa tai tietää ennalta, vaan että nyt tällä hetkellä, haluaako, aikooko.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ei tuollaista voi tietää mitenkään.