Oletko onnellinen parisuhteessasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mammuska

Jäsen
25.07.2004
532
0
16
Minä ainakin olen :heart: yhessä ollaan tallattu 15 vuotta josta ollaan naimisissa oltu 6 vuotta :D
Aika ajoin tietty on pientä kärhämää jostain siivoomisesta ym. mutta kaikinpuolin ok.
Miten teillä muilla? Ois kiva lukee positiivisistakin asioista tällä osastolla.. :) vai mitä? Niistä kun saa lukea suht harvoin.

Uskon löytäneeni sen elämäni miehen, tosin elämä ei ole aina helppoa. Mutta enhän sen koskaan olettanutkaan olevan. Molempien tulee kasvaa parisuhteessa ja pitää puhe kanavat auki. Riitely myös monesti puhdistaa ilmaa ja kun on niitä vakavia "keskusteluita" niin ainakin tiedetään, että ollaan molemmat vielä"samalla sivulla".

Olen onnellinen, että olen mussuni löytänyt. Nyt tässä innolla odotellaan, että josko sitä meilläkin joskus pikku jalat tömisisi.. :heart:

:wave:
täällä on kans yksi onnellinen!
Ollaan oltu yhdessä kohta 9 vuotta. On ollut ylä ja alamäkiä, mutta pois en miestäni antais/vaihtais. :)
Oon oppinut kattomaan myös omia virheitäni ja puutteitani, joten on helpompi hyväksyä myös niitä toisen huonoja puolia...ja se ei ole ollut helppoa. :ashamed:
Mutta maailman paras aviomies mulla on. Rakastan häntä tosi paljon! :heart: :heart:
Ja kun toi mulle vielä naistenpäivänä tulipunaisia ruusuja, olin myyty.... ;)
Kyllä näitä iloisia asioita olisi kiva välillä lukea, ihan totta! :)

Enimmäkseen olen!!!! Tietysti tulee hetkiä jolloin tuntuu että parempi ois olla yksin..mutta se on vaan ohimenevää, entisenä totaalierakkona kun VIELÄKIN totuttelen suhteessa eloon B)

Uskon vahvasti että rakastaminen on tahdon asia ja kun on tahtoa niin on keinot selvitä!

Kyllä todella onnellinen.
Yhdessä ollaan tallattu 7 vuotta, naimisissa 1kk. :heart:
Mikä voisi olla paremmin. Emme oikeastaan riitele koskaan, paitsi silloin kun minä haluan väen vängällä kaivaa jostain todella typerästä asiasta pakosti riitaa :). Tulemme hyvin toimeen toistemme ystävien ja sukujen kanssa. Osaamme antaa toisillemme myös omaa aikaa. Kumpikaan ei ole mustasukkainen toisesta, tai tietysti onhan jokaisella se tietty "mustasukkaisuus". Meillä on 150% luottamus toisiimme. Koskaan ei ole tarvinnut epäillä toista. Molemmat tiedämme rajamme. Ja mitä sitä toisia katsomaan, kun vierellä on ihana kumppani. Meillä on omia ja yhtesiä harrastuksia. omia ja yhteisiä ystäviä. Molemmat tekevät osansa kotitöistä. Lapsia ei vielä ole, mutta toiveissa(tilauksessa) on ollut jo ylivuoden.
:heart: :heart:

Kyllä, useimmiten olen onnellinen parisuhteessani! Yhteistä elämää on eletty nyt 11 vuotta ja onneksi välillä muistan jopa olla onnellinen siitä, miten itselleni sopivan puolison olenkaan löytänyt. Olemme molemmat sitoutuneet toisiimme ja valmiit tekemään suhteen eteen myös töitä, toivottavasti tätä kestää kauan.. =)

Erittäin onnellinen. Yhdessä oltu ihan teineistä asti, 13 vuotta ja naimisiin ei olla vielä ehditty, hih. Olimme molemmat toisillemme ensimmäiset "sillai" ja yhtään ei kaipaa muita. Tunnetaan toisemme hyvin ja rakkaus kukoistaa. :heart: :D B) :wave:

Yhteistyössä