Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen, parhaillaankin. Kun vain saisin vielä selville onko tämä vain ihastusta vai oikeaa rakkautta...Kauanko te muut olette "toipuneet" näistä ihastuksistanne?
samassa jamassa olen.. minulla on vaan mukana se että tämä toinen on ystäväni...
Noh, kyllä minullakin kohteena on ihminen joka on mukana koko perheeni elämässä, ei tosin joka viikko. Sitä en kestäisi. Eli ystäviä mekin kai olemme...Tämä ihastukseni on vain kestänyt nyt jo niin kauan että alan itsekin huolestua.
mikä on pitkään? Onko tunteet vielä molemminpuolisia... täälläpäin nimittäin on... tai ainakin luulen niin...uskon.. ja kaiken lisäksi vielä toivon
Yli vuoden

Tunteet ovat molemminpuolisia, tiedän sen. Suhdetta meillä ei ole, vielä. En tiedä onko minusta sellaiseen. Pettänyt olen.
Nämä ovat outoja nämä mielen temput. Toisaalta haluaa, mutta toinen puoli sanoo ei. Ei tiedä itsekkään mitä haluaa. Pelottaa jos hommasta ei tulekkaan mitään, mutta entä jos tulee? Meillä on huippuhauskaa yhdessä, mutta niin on puolisonkin kanssa. Olen rikki.
Näin juuri!! Olen kovasti miettinyt mikä ihmeen tarkoitus tällä voi olla, sillä pahimmassa tapauksessa asian esille tulo tuhoaisi kaksi perhettä kokonaan, ja jättäisi ikuiset arvet miesten välille. Minut varmaan kivitettäisiin hengiltä...En ymmärrä.
Sanon vain, että sinun pitää miettiä todella mitä tehdä. Jos rakastat miestäsi niin kannattaa lopettaa toinen juttu ennen kuin se ehtii alkaakkaan... olkaa tosin ystäviä mutta normaalilla tavalla. Näin minä olen sen miettinyt. Ystävyyttäkään en halua lopettaa koska kuten sanoin meillä on hauskaa yhdessä, mutta pakko tyytyä olemaan ihastunut ja sillä selvä. Kyllä se ihastuminen siitä laantuu. Pakkohan sen on laantua.
Kyllä minä rakastan miestäni. Toisaalta en kuitenkaan tunne pettäväni häntä ollessani tuon toisen miehen kanssa, sillä niin oikealta se tuntuu. Mutta ehkä meidän aikamme on jossain toisessa elämässä...
Ja kyllä varmasti laantuu, tosin koville ottaa. Parhaimmillaan olemme olleet näkemättä 4kk, sitä ennen 3kk viime talven aikana, eikä erokaan tehnyt tehtäväänsä.