Oletko varattu nainen ihastunut joskus johonkin toiseen mieheen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvin harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyvin harmaa

Vieras
esim. miehen kaveriin? Ja tuntenut hirveää vetovoimaa jotain miestä kohtaan, kuitenkin niin ettei ajatuksiin kuulu pettäminen? Et halua,koska rakastat omaa miestäsi ja haluat olla hänelle uskollinen ja rehellinen, mutta kuitenkin ihastunut olet ollut....ja onko mennyt itsestään ohi?

Mutta kun en ole enää teini, vaan pian kolmekymppinen nainen ja äiti:( Niin mutta tiedän että tämä tunne on vain tunne, joka menee ohi, kai olen vain imarreltu saadessani ihailua ja huomiota osakseni, kun omaltani sitä ei heru...

Alkuperäinen kirjoittaja hyvin harmaa:
Mutta kun en ole enää teini, vaan pian kolmekymppinen nainen ja äiti:( Niin mutta tiedän että tämä tunne on vain tunne, joka menee ohi, kai olen vain imarreltu saadessani ihailua ja huomiota osakseni, kun omaltani sitä ei heru...

Ehkä sä oletkin ihastunut ihailtuna olemisen tunteeseen etkä siihen ihailijaan?

En. Olen aina ollut niin "lovena" siihen kumppaniini, jonka kanssa olen ollut, etten ole nähnyt tai kuullut mitään muuta. Niin nytkin "näen" vain aviomieheni. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja hyvin harmaa:

Ehkä sä oletkin ihastunut ihailtuna olemisen tunteeseen etkä siihen ihailijaan?

Noinhan se varmaan itseasiassa onkin, koska en ole ennemmin kiinnittänyt juurikan huomiota tähän mieheen, mutta kun hän puhui minuut melkein pyörryksiin tässä taannoi ,niin tuli ihan höntti ole. Mieheni ei huomioi minua tällä tavoin. On toki hyvä mies ja rakastan häntä, mutta en saa kaikke mitä haluan, huomioimista ja läheisyyttä. En saa ihailua koskaan. Kai se tekee naisen pään sekavaksi kun yhtäkkiä joku kehuu maasta taivaaseen.

Olen silti uskollinen miehelleni ja olen nyttemmin koittanut "kerjätä" rakkautta ja hyvänä pitoa, niin että saisin sitä läheltä, ettei tarvi hakea muualta!

Yhteistyössä