parisuhteessa ihastuminen toiseen....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinenkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinäinenkö?

Vieras
Onko ketään täällä jolla sama tilanne...
Oon onnellisessa parisuhteessa, kaksi lasta ja omakoti.. ainakin luulin olevani onnellisessa suhteessa.
Nyt oon huomannut olevani jollain tapaa ihastunut mieheni kaveriin.. näen unia hänestä, ootan että näen häntä joskus aina..
Oonkohan vaan jotenkin yksinäinen? Ei olla aikoihin oltu kovin läheisiä miehen kanssa, minusta johtuvaa..vaikka rakastankin häntä. Luulen ainakin niin....

en ole kertaakaan yhdessä olomme aikan ihastunut tai haavellut muista miehistä. ennen kyllä huomasin kaikki komeat ja kiinostavat miehet, mutta miehenikö löysin niin ihan kuin olisi miehistä mennyt hohto... kukaan ei saa enää kiinostumaan, oli vaikka kuinka komea niin näen vain aina jotain vikaa... nekin näyttelijät jotka ennen oli niin ihania saa nykyään lähinnä miettimään että mitä mä oon tossakin joskus nähnyt... tiedän olen outo!

Juu kuulemma on ihan normaalia kylla, ihastumisia tulee ja menee kunhan tosiaan ei asialle tee mitaan kaytannossa, ei hataa. Tasta puhui joskus myos... mikas sen naisen nimi nyt on joka miehensa kanssa on kaikkia rakkaus- ja seksiasioita opettanut/kirjoittanut, ym.... Joku tohtorispariskunta, ei nyt tule mieleen.

Ihana kuulla ettei meidän parisuhde ehkä olekaan tuhoontuomittu... onhan liitossa aina hiljasempia aikoja.. Oon vaan itse sellanen että kaipaan läheisyyttä mutten nyt ole edes kauheasti halunnut ja sitten tuntuu yksinäiseltä :/

Alkuperäinen kirjoittaja yksinäinenkö;25099448:
Ihana kuulla ettei meidän parisuhde ehkä olekaan tuhoontuomittu... onhan liitossa aina hiljasempia aikoja.. Oon vaan itse sellanen että kaipaan läheisyyttä mutten nyt ole edes kauheasti halunnut ja sitten tuntuu yksinäiseltä :/

Joo, noita sattuu. Menevät ohi kun tosiaan vaan antaa olla... Inhottavaahan se on.

Yritä löytää kumppanistasi ne ihanat puolet uudelleen :)

Yhteistyössä