Oletko OIKEASTI kateellinen jostain asiasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen kateellinen miehen siskoille, joilla on hyvät ammatit ja jotka tienaavat rahaa hyvin. He ovat myös hoikkia ja kauniita.

Itsellä ei äly riitä koulunpenkille asti, olen kamalan näköinen ja lihava. Säälittää mieskin, hänellä on haaveet talosta ja pihasta, mutta milläs hän ne yksin toteuttaa kun minun palkallani ei suuria lainoja oteta? :(

En ole, pystyn aivan loistavasti selittelemään itselleni että jos olisin enemmän tuollainen tai tuollainen niin sitten minulla ei olisi tällainen elämä kuin nyt. Tai jos omistaisin rikkauksia niin ehkä en tuntisi onnea näin vähästä kuin nyt jne.
Haluaisin elämääni paljonkin muutoksia eli haaveita riittää, mutta ne ihmiset joilla ne asiat on mitä tahtoisin ovat sitten johonkin muuhun asiaan tyytymättömiä. Täydellistä tilaa ei onneksi tule koskaan, olisi kamalaa jos ei olis enää mitään mistä haaveilla.

Mä olen kateellin terveille ihmisille.

Haluaisin tietää miltä tuntuu kävellä edes kaksi askelta niin, että se ei sattuisi. Ei mulla ole hajuakaan siitä, millaista elämä on ilman kipua, joskus lapsena oli kai.

Sairastelu on tuonut lisäongelmia, maailman huonoimman itsetunnon.

Ihailen ja olen äärimmäisen kateellinen niille, jotka uskaltavat olla oma itsensä. Mä häpeän olemassaoloani ja en pääse siitä eroon.

Yhteistyössä