Jos juuri nyt saisit kuulla uutisista että se supertulivuori on posahtanut niin mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Tää nyt on tämmöstä mielikuvituksella leikkimistä, eli toivotaan että kyseinen luonnonoikku pysyy vielä rauhallisena mooooonen monta sataa vuotta, mutta entä jos...?

Mulla varmaan sydän pysähtyis hetkeks ja...en tiiä, alkasin varmaan panikoimaan hulluna itseni tuntien ja soittelisin kaikille tutuille ja tuntemattomille onko ne kuullu jo asiasta ja mitä ne aikoo tehä. Loppuja en halua alkaa visioimaan...

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mulla varmaan sydän pysähtyis hetkeks ja...en tiiä, alkasin varmaan panikoimaan hulluna itseni tuntien ja soittelisin kaikille tutuille ja tuntemattomille onko ne kuullu jo asiasta ja mitä ne aikoo tehä. Loppuja en halua alkaa visioimaan...

Just näin varmaan kaikki tekis, ja sitten kaikki puhelinlinjat tukossa -> hätätapaukset ei pääsis läpi ja muutenkin puhelinverkko käyttökelvoton.

Mä avaisin tv:n tai/ja radion tai/ja internetin ja katsoisin/kuuntelisin ohjeet, mitä pitää tehdä. Sitten toimisin näiden mukaan.

Jatkaisin uutisten kattomista.

Mutta ei hätää, STT:n mukaan jos se poksahtais täydellä voimallaan, niin _ehkä_ koko Amerikan mantere kärsis siitä, muista ei mainita mitään :D

Yhteistyössä