Oletko kateellinen? Päivän ruuat 2e koko perheelle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KOKKIykkönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paljonko teillä on ruokakulut kuussa? Jos palkat oikeasti 8000 e bruttona kuussa, niin onhan teillä sitten aika kissan päivät jos ruokakin on puoli-ilmaista. Saatteko kovasti säästöön kuussa, onko hulppea talo, matkustelettko vai mihin rahat kuluu?

Kyllä mä oon pikkuisen kade, me joudutaan maksaa kaikista ruuista.

t. toimistorotta

Prismaan taitaa mennä n. 500-600e kuussa. Verottaja vie osansa joten ei tässä ihmeellistä elämää eletä, olen aika pihi.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30350122:
En oo kateellinen. Miks tuollaisestakin pitäs olla kateellinen

Harvoja järjen ääniä. Meinasin just tulla ihmettelemään että miksi ihmeessä täällä vattuillaan ja kiusataan kaikkia? Menkää esim volvo, opel, joillekkin muille autofoorumeille missä pelkkiä (lähes) miehiä niin ei siellä vittuilla koko ajan kaikille.

Tosin ap:n aloituksen kaltaisia aloituksiakaan niissä harvemmin näkee: "Ostin just Volvo XC70 nelivedolla ja turbolla, OLETKO NYT KATEELLINEN, VITUTTAAKO?

Minusta ois aika tylsää elää jollain lounasravintolan safkoilla päivästä toiseen, ainakin jos lounaaksikin söis sitä samaa :D Salaatteja vois valmiiks pilkottuina ja sekoitettuna kyl mielellään hakea puolilmaseks, mutta itse ruoka? Nääh.

Kuinka paljon kippoja ap vie sit kotiinsa joka päivä? Itse ruuan lisäksi sitten montaa eri salaattia, ja leivät ja kaikki?

[QUOTE="123";30350260]Minusta ois aika tylsää elää jollain lounasravintolan safkoilla päivästä toiseen, ainakin jos lounaaksikin söis sitä samaa :D Salaatteja vois valmiiks pilkottuina ja sekoitettuna kyl mielellään hakea puolilmaseks, mutta itse ruoka? Nääh.

Kuinka paljon kippoja ap vie sit kotiinsa joka päivä? Itse ruuan lisäksi sitten montaa eri salaattia, ja leivät ja kaikki?[/QUOTE]

Meillä on 5 eri vaihtoehtoa josta valita, plus salaattibaari. Joka päivä on eri ruuat.
Kippoja tulee vietyä sen mukaan mitä kukin syö.

Kuulostaa hyvältä! Hyödyntäisin ilman muuta. Ihana olis tulla puoli viisi töistä ja nostella vaan lautaset pöytään. Itse, kun kokkaatkin, niin tiedät mitä syötte. Mäkin haen pari kertaa viikolla valmiin ruoan lounasravintolasta kotiin. Alle kympillä saa ruoat 5hengelle. Ei sillä summalla ostais edes eineksiä.

En ole kateellinen - olen iloinen puolestasi. Samalla kuitenkin ihmettelen, miksi haluat tietää ovatko muut kateellisia sinun työsuhde-edullesi? Onhan tuo todella hyvä juttu, mutta jotain sinä tuolla leveilyllä koitat paikkailla. Tasapainoista ja tyytyväistä elämää elävä ihminen olisi aloittanut keskustelun vain esim. Kysymällä, onko muita yhtä hyvässä asemassa olevia ja toivonut että ko. Käytäntö olisi mahdollinen muillekin lapsiperheille.

Todella rumaa käytöstä, joka kielii sinusta aika paljon, toivottavasti otit onkeesi :(

Nojaa, hyvähän se on säästää ruokakuluissa ja päästä vähällä vaivalla, jos se itselle sopii. En tunne kateutta ylipäätään vaikka joitakin asioita kelpuuttaisin itselleni mieluusti niin ei se multa ole pois jonkun toisen tuuri tai saavutukset. Iloitsen tuntemattomien lottovoitoistakin aina ja odotan vuoroani. Se kuulemma on ärsyttävää joidenkin mielestä mutta elämä on paljon hauskempaa näin :D

Eräässä "työpisteessäni" on ilmaiset ruuat ympäri vuorokauden.. Onneksi olen sutjakkaa sorttia niin voi nautiskella huoletta. Yritän silti lapseni opettaa syömään elääkseen.. eikä päinvastoin.

Juu, en minäkään kateelinen ole :) Iloinen pikemminkin, että joku saa ruoat helposti kotiin. Toki itse kun en työkseni ruokaa väännä, ja ruoanlaitosta pidän, ihan mielelläni kotona kokkailenkin. Toki pitkien työpäivien jälkeen olisi ihan mukava joskus syödä valmista.

Onneksi tytär on taitava kokkaaja, ja syön sitten hänen tekemiään ruokia mielelläni.

kateellinen? 2 euroa riittää kaupastakin jos hengen hätä...mutta ei niin terveellinen ruoka...o,29 euron makaroni pussi ja 1,39 euron nakkipaketti (jos ei ole kotona ketsuppia ei voi mitään)

Valitin, kun ei netissä kukaa laita viestin, kun kerron että minulla on lapsi. No laitoin huvinvuoksi, että olen naimisissa niin johan alko postilaatikko kolisemaan.

Vitun miehet, te olette perseestä.

Mistähän ravintolasta saa ostaa salaatit, ruuat, leivät, hedelmät ja herkut 2e päivä?? Ei mistään, eli maksat jostain ja muut otat omin luvin...
Tai sitten teillä on "käyntäntö" että kaikki ottaa vaikka ei saisikaan.

Yhteistyössä