K
kolme lasta
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Tai kateellinen voi olla myös jos on raskaana neljättä kertaa![]()
Olispa ihana olla!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Tai kateellinen voi olla myös jos on raskaana neljättä kertaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kolme lasta:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Tai kateellinen voi olla myös jos on raskaana neljättä kertaa![]()
Olispa ihana olla!!
Alkuperäinen kirjoittaja vattu:lapsen takia myönnetty korotettu vammaisraha saa kateuden pistoksia joissakin.Mä en oikeasti voi tajuta,että kuinka kukaan voi olla kateellinen tollasesta asiasta...
Alkuperäinen kirjoittaja uska:Alkuperäinen kirjoittaja vattu:lapsen takia myönnetty korotettu vammaisraha saa kateuden pistoksia joissakin.Mä en oikeasti voi tajuta,että kuinka kukaan voi olla kateellinen tollasesta asiasta...
Joo, mä tiedän ihmisiä, jotka on kateellisia esimerkiksi vammaisten saamista tuista, leireistä jne. Uskomattomia tyyppejä.
Alkuperäinen kirjoittaja zzz:Minä kohtaan päivittäin kaupassa liikkuessani kateellisia katseita kun olen raskaana. Jotkut katsovat ystävälliseen sävyyn ja jotkut pahasti. Sen näkee katseesta, sen kateellisuuden.