Mikä on oudoin juttu, mistä voi olla kateellinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle on oltu kateellisia kahdesta tytöstä!!!!!
Ja mua on yritetty saada kateellisiksi poikalapsista... Eipä oikein onistunut, kun niin onnellinen olen noista omista prinsessoista ;)

Ystäväni oli vuosikausia kateellinen siitä, että minä olen kauniimpi, hoikempi, rikkaampi, minulla on kauniimpi koti, komeampi mies ja lapsi ja jos vaikka ja mitä.

Taisi mennä noin 5 vuotta, jotta pääsia asian yli :o

Alkuperäinen kirjoittaja vattu:
lapsen takia myönnetty korotettu vammaisraha saa kateuden pistoksia joissakin. :o Mä en oikeasti voi tajuta,että kuinka kukaan voi olla kateellinen tollasesta asiasta...

Joo, mä tiedän ihmisiä, jotka on kateellisia esimerkiksi vammaisten saamista tuista, leireistä jne. Uskomattomia tyyppejä.

Alkuperäinen kirjoittaja uska:
Alkuperäinen kirjoittaja vattu:
lapsen takia myönnetty korotettu vammaisraha saa kateuden pistoksia joissakin. :o Mä en oikeasti voi tajuta,että kuinka kukaan voi olla kateellinen tollasesta asiasta...

Joo, mä tiedän ihmisiä, jotka on kateellisia esimerkiksi vammaisten saamista tuista, leireistä jne. Uskomattomia tyyppejä.

Valitettavasti totta. :headwall:

Mun kaveri sanoi kerran, että on kateellinen siitä kun mieheni käy kanssani shoppailemassa tai vaikka kirpparikierroksella tms. Hänen omaa miestään kun ei saa edes ruokakauppaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja zzz:
Minä kohtaan päivittäin kaupassa liikkuessani kateellisia katseita kun olen raskaana. Jotkut katsovat ystävälliseen sävyyn ja jotkut pahasti. Sen näkee katseesta, sen kateellisuuden.

Heh. Sääliä se on.

Miehen sisko on kateellinen meille joka asiasta. Siitä,että me saatiin lapsi ennen häntä,siitä,että ollaan menossa naimisiin,siitä,että meillä on hyvä ja toimiva suhde,että meiän lapset on oppinut kaikki asiat ennemmin,kuin hänen(mitä helkkarin väliä sillä on,kukin ajallaan!!!),meidän lasten nimistä jnejne...listaa vois jatkaa loputtomiin...

Meidän (opiskelijoiden) rahatilanteesta on oltu kateellisia. Meillä kun on ollut varaa ostaa huonekaluja ym. kesätyörahoista ja se on kuullemma ihan käsittämätöntä. Me ollaan kuulemma ihan älyttömän varakkaita. Näin sanoo työssäkäyvä pariskunta.

eräs kaveri oli pojan syntymän aikaan kateellinen mulle "hienosteluvaunuista" oliko ne emman vai minkä lienee tiiättekö mitä hobbarilla myytiin sillon niissä oli tummansininen kuomu jossa valkea kuvioalua(tai sit meillä oli nalleja sinisellä pohjalla)..no käytettynä ostin ne ja eräs virasto maksoi..
Hää ois voinu saaha ihan samanlaiset vaunut jos ois vaan viitsinyt kävellä sinne kaupan ilmotustaululle tai tänne(josta mieki bongasin ne ja yritin hänellekkin ettiä )..
mut joo hienosteluvaunut :laugh: oikeen naapurin mukuloittenki käski haukkua meiän hienosteluvaunuja...

niin ja sitten siitä kateellinen kun ihmiset käänty meiän vauvan puoleen ihailemaan tai vaan kattovat meiän vaunuihin päin? minkä mä sille voin :ashamed:

Yhteistyössä