A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ilokummitin:Hyvistä ja kivoista isovanhemmista olen aina järkyttävän kateellinen, sillä meillä ei sellasia ole eikä tule. Mistään muusta en oo osannut olla koskaan kateellinen, en edes asioista joita todella haluaisin, mutta tästä sitten senkin edestä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nolottaa myöntää:olen kateellinen niille joilla on rinnat, mulla ei ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Olen. Yritän olla tyytyväinen omaan elämääni ja minun "pitäisi" olla, kaikki on han hyvin ja minulla on rakkaita ihmisiä ympärilläni.
Kuitenkin on niin helppo verrata yhteen, joka on vähän samankaltaisessa elämäntilanteessa. Ja tuntuu aina saavan kaiken kaksin- tai kolminkertaisena verrattuna minuun. Joka kerta kun pääsen eteenpäin tai tapahtuu jotain, niin tämän henkilön elämässä tapahtuu vielä hienommin tai isommin. On vaikea yrittää iloita yhdestä pullasta jos vieressäoleva saa samaan hintaan kolmeJne.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Olen. Yritän olla tyytyväinen omaan elämääni ja minun "pitäisi" olla, kaikki on han hyvin ja minulla on rakkaita ihmisiä ympärilläni.
Kuitenkin on niin helppo verrata yhteen, joka on vähän samankaltaisessa elämäntilanteessa. Ja tuntuu aina saavan kaiken kaksin- tai kolminkertaisena verrattuna minuun. Joka kerta kun pääsen eteenpäin tai tapahtuu jotain, niin tämän henkilön elämässä tapahtuu vielä hienommin tai isommin. On vaikea yrittää iloita yhdestä pullasta jos vieressäoleva saa samaan hintaan kolmeJne.
Minä olen kateellinen sinulle!Vaikutat tosi fiksulta, ja että jaksat paneutuu moniin eri asioihin yhtä aikaa. Ja miltä sinä vaikutat esim. äitinä, luet ja haet tietoa siitäkin asiasta, että tekisit kaiken mahdollisimman hyvin. Minä en sellaista jaksaisi, turvaudun vaan omaan maalaisjärkeen, ja minun voimat riittää vain siihen kun jotenkin tätä arkea pyöritän
![]()