IhanaaMinä olen nähnyt tyttäreni sekä kännissä, pilvessä että amfetamiinipäissään.
Eivät ole riehuneet, eivätkä riidelleet.Onko lapsenne riehuneet tai riielleet humalassa? Ja en hymyilisi, jos lapseni olisin nähnyt vielä huumeissakin!
peesiAlkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;27281414:en ole nähnyt ja toivottavasti ei tarvitse vähään aikaan nähdäkkään vielä.
Jos olis ollut huumeissa, laittaisitko hymynaamana silloinkin? No joo..Eivät ole riehuneet, eivätkä riidelleet.
Eivät myöskään olleet huumeissa.
Puujalkavitsinero iski jälleenEn ole useinkaan nähnyt lapsiani humalassa. Kertaalleen appiukko tarjosi minulle vähän liikaa sahtia ja olin pienessä tuiterissa. En kuitenkaan käyttäytynyt niin epänormaalisti, että he olisivat saaneet siitä joitain traumoja.
Kuinka paksu sun tiimarin vihkos on?:O Mä löysin sulle tiimarista uuden vihonVarastaako vielä? Popsiiko lääkkeitä itsetuhoisuus-mielessä? =)
:| siis onko tuo mielestäsi asia josta hymyillän .?[/QUOTE]QUOTE=mummi jo;27281274]Minä olen nähnyt tyttäreni sekä kännissä, pilvessä että amfetamiinipäissään.