"vieras"
Itse kerran ja lapsi on jo aikuinen. Rupesin vaan miettimään että ei mikään mieltä ylentävä näky. Itse en juo ollenkaan.
Oletpas hyvin kasvattanut lapsesi.en ole, ja vanhin lapsistani on 18v. Ei ole tyttö kiinnostunut juomisesta =D
Enää? =) Ala-ikäisenä hän joi.Ei ole tyttö kiinnostunut juomisesta =D
jaa, vai tällänen kusettaja tääki akka sit oli?Enää? =) Ala-ikäisenä hän joi.
juu kerran joi humalaan, mutta minä en ollut siloinkaan näkemässä, joi kaverinsa bileissä. Jos olisin tiennyt että juovat silleä, kaverin vahmpien luvalla en olis pääst'nyt sinne yöksi. ei ole sen jälkeen juonut . Kun ei kiinosta. Ei oel käynyt edes baareissa , kun ei huvita.Enää? =) Ala-ikäisenä hän joi.
Varastaako vielä? Popsiiko lääkkeitä itsetuhoisuus-mielessä? =)juu kerran joi humalaan. ei ole sen jälkeen juonut . Kun ei kiinosta. Ei oel käynyt edes baareissa , kun ei huvita.
Tuskin on kasvatuksesta yksi kiinni, mutta myös vanhemmilta saatu malli voi autta tähän ja se että on urheilija. KAikkia ei vaa juominen kinnosta. Kaveripiiriläkin on merkitystäAlkuperäinen kirjoittaja PenteleenÄrhäkkä;27281203:Oletpas hyvin kasvattanut lapsesi.
Asia kuuluu sulle miten? suosittelen elämän hankkimista.Varastaako vielä? Popsiiko lääkkeitä itsetuhoisuus-mielessä? =)
älä viiti kokoo ajan VANHOJA asioita kaivella. Joilekin nuorille noin 15-16 vuotiaille kasvaminen on vaan vaikeampaa, joten sekin oli vaan nuoren omaa kokeilua.Varastaako vielä? Popsiiko lääkkeitä itsetuhoisuus-mielessä? =)
Tää on muuten totta ja aivan turha kenenkään inkuttaa vastaan ees. Mä ite esim.en ikinä ole ollu humalassa,alkoholin käyttö lähtee kasvatuksesta kyllä,mutta iso osuus on sillä millanen malli vanhemmilta on saatu.Mä en esim.ikinä ole omia vanhempiani nähny humalassa.Tuskin on kasvatuksesta yksi kiinni, mutta myös vanhemmilta saatu malli voi autta tähän ja se että on urheilija. KAikkia ei vaa juominen kinnosta. Kaveripiiriläkin on merkitystä
Itse asutaan täällä maalla, ja tulen pitämään huolen ettei kakarat pääse kylille 15- kesäsinä hillumaan ja salaa juopottelemaan, se mitä ne 18-kesäsinä tekee ei kuulu mulle. niiN Ja edelleenkin, minun lapset ei ole näkemässä jos vanhemmat ottaa alkoa.Tuskin on kasvatuksesta yksi kiinni, mutta myös vanhemmilta saatu malli voi autta tähän ja se että on urheilija. KAikkia ei vaa juominen kinnosta. Kaveripiiriläkin on merkitystä
Ja tää oli sitte hymiön paikka vai?Minä olen nähnyt tyttäreni sekä kännissä, pilvessä että amfetamiinipäissään.