Oletko nähnyt lastasi koskaan humalassa?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vesimeloni"
Minulla 15- ja melkein 18-vuotiaat pojat. Kumpaakaan en ole nähnyt humalassa. Vanhempi ei ole koskaan maistanutkaan, nuoremman tiedän maistaneen alkoholia, on kertonut itse.

En ole useinkaan nähnyt lapsiani humalassa. Kertaalleen appiukko tarjosi minulle vähän liikaa sahtia ja olin pienessä tuiterissa. En kuitenkaan käyttäytynyt niin epänormaalisti, että he olisivat saaneet siitä joitain traumoja.

"lll"
En ole nähnyt. Olen meidän aikuisia lapsia joskus hakenut baaristakin, kun bussit eivät enää ole kulkeneet, eivätkä ole ainakaan näkyvästi tai kuuluvasti olleet humalassa. Tosi harvoin he edes käyvät baarissa, 19-vuotias ei koskaan. Mun aikuiset lapset ovat iältään 24, 21 ja 19. Myöskään 16-vuotiasta en ole koskaan nähnyt humalassa.

En ole useinkaan nähnyt lapsiani humalassa. Kertaalleen appiukko tarjosi minulle vähän liikaa sahtia ja olin pienessä tuiterissa. En kuitenkaan käyttäytynyt niin epänormaalisti, että he olisivat saaneet siitä joitain traumoja.
Puujalkavitsinero iski jälleen :D

Kysymykseen vastaus, kuulema olen, en tosin havainnut teinissä mitään poikkeavaa ja vasta myöhemmin sain tietää että oli juonut.

Yhteistyössä