Oletko miesmäinen? - Silloin miehelläsi on lupa pettää

  • Viestiketjun aloittaja pohtija
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ai että LUPA pettää.. ? Minusta tuo kyllä kertoi siitä pettämisen syystä. Kyllähän nyt jokainen järjissään oleva ihminen ihan itse itselleen antaa sen luvan pettää jos haluaa. Syitä voi sitten löytyä moniakin : ihan oikeita ongelmia siinä parisuhteessa, toisessa osapuolessa tai sitten itsessään.
 
[QUOTE="vieras";28068144]Ai että LUPA pettää.. ? Minusta tuo kyllä kertoi siitä pettämisen syystä. Kyllähän nyt jokainen järjissään oleva ihminen ihan itse itselleen antaa sen luvan pettää jos haluaa. Syitä voi sitten löytyä moniakin : ihan oikeita ongelmia siinä parisuhteessa, toisessa osapuolessa tai sitten itsessään.[/QUOTE]

No sitähän se vähän tarkoittaa kun "ongelmaa" lähdetään ratkomaan petetyn puolelta. Eli siis nainen oli vääränlainen, siksi mies petti. Nyt nainen on toisenlainen ja mies ei enää petä, problem solved. Mielestäni ongelmaa ei olla ratkaistu sillä, että nyt puoliso miellyttää enemmän, vaan jotakin ratkottavaa olisi ollut siellä miehenkin puolella. Eihän sen miehen oikeasti ollut mikään pakko pettää, vaikka tässä suhtauduttiinkin siihen väistämättömänä kun kerran puoliso ei miellyttänyt tarpeeksi.

Minusta fiksumpi ihminen olisi yrittänyt selvittää sen parisuhteen ongelmia ennenkuin käy pökkimässä muita. Hyvä sitten jälkikäteen märistä ja olla valmis tekemään "kaikkea", eli siis muuttamaan sitä toista osapuolta. Ähh, kyllä vaan sylettää vaikka kuinka yrittää miettiä tuota asiaa.

Nainen on ilmeisesti kompensoinut jotakin miesmäisellä käytöksellään ja on hyvä asia, että hän on saanut apua ja on nyt onnellisempi. Minusta on vaan hemmetin väärin, että mies ei ole alunperin halunnut hakea apua puolisolleen, vaan on pelkästään loukannut tätä pettämällä, ja nytkin kun puolisoa on vihdoin autettu, se tehtiin sen takia, että miehen ei "olisi pakko" pettää.

Toki asiat eivät ole ehkä noin yksinkertaisia, mutta tällainen kuva minulle piirtyy.
 
vierailija
Pakko myöntää, että olen miesmäinen. Hoikka, poikamainen vartalo, kauhea tarve urheilla ja liikkua, vaihdan mieluummin renkaat, ku leivon, ajan aina autoa perheen yhteisillä matkoilla, myös asuntovaunun veto ja parkkeeraus on helppoa... En omaa itsesuojeluvaistoa, olen yllytyshullu, en pidä kukista enkä koruista en ole romanttinen millään tapaa jne...

Silti meillä on yhteisiä vuosia jo 16 ja lisää tulee.
ksm useammin näillä on autismikirjoa. se on siis paljon yleisempk kuin luullaan
 
vierailija
Itsekin olen upea ja viehättävä nainen, ja todella häiritsee, että suomalaiset miehet ovat niin rumia ja käytöstaidottomia. Unelmamieheni on vähän George Clooneyn (nuorena) ja Orlando Bloomin väliltä, mutta myös Clint Eastwood-tyylistä särmää voisi löytyä. Musiiikin, kirjallisuuden ja maailmanpolitiikan tuntemus on välttämätöntä, ja kielitaito niinikään. Sanomattakin on selvää, että tasoiseni naisen mies on myös maksukykyinen. Valitettavasti tämä maksukykyisyys l. tienaamisen taito on huomattavan harvinaista edes hyvännäköisissä miehissä; muut ominaisuudet tuntuvat olevan täysin hukassa kaikilta miehiltä Suomessa.

Ja tietenkään unelmamieheni myöskään ei roiku keskustelupalstoilla, joten täältä en odotakaan miestä löytäväni...

Mutta siis, olen supernaisellinen ja upea. Mieheni ei voi pettää, kun miestä ei ole vielä löytynyt...
Mainitsemasi kolme miestä ovat jo aikoja sitten poistuneet maailman hot-listalta. Minun miesmakua hiveleviä he eivät ole koskaan olleetkaan.
Vanha ketju, josta luin vain tämän viestin. Käytän tämän palstan miehistä termiä miesoletettu. Sääli naisia, joille on jäänyt luu käteen toisinsanoen jotkut tämän palstan miesoletetuista.
 

Yhteistyössä